توکلیان

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در ۴ وزن اول بازی‌های داخل سالن آسیا عملکرد خوبی داشتیم و از نمایش بچه‌ها رضایت داشتیم.

به گزارش مشرق، امیر توکلیان درباره عملکرد آزادکاران کشورمان در ۴ وزن نخست بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: در ۴ وزن اول عملکرد خوبی داشتیم و از نمایش بچه‌ها رضایت داشتیم؛ البته می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم، اما باید توجه کرد که این نفرات اولین حضور خود در یک میدان رسمی را در رده سنی بزرگسالان تجربه می‌کردند.

وی ادامه داد: 20 روز قبل در مسابقات جهانی فرانسه به میدان رفتیم و بر اساس فرآیند نفرات مورد نظر را انتخاب کردیم و به نفرات دوم مسابقات انتخابی میدان دادیم.  الیاسی یک روز قبل از مسابقات از ناحیه کمر مصدوم شد و با فیزیوتراپی به مسابقات رسید و با تزریق آمپول روی تشک رفت وگرنه حتما نتیجه بهتری می‌گرفت. گلیج با وجود اینکه اولین حضور بین‌المللی‌اش را تجربه می‌کرد، کشتی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تمام حریفان را با اقتدار و امتیاز بالا شکست داد.  او نوید یک کشتی‌گیر آینده‌دار را در وزن 97کیلوگرم را به ما می‌دهد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره قرعه نمایندگان کشورمان در ۴ وزن دوم مسابقات عنوان کرد: در ۴ وزن دوم به مراتب کار سخت‌تری نسبت به روز اول خواهیم داشت چون نفرات سرشناس بیشتری به میدان خواهند آمد. این مسابقات فرصت خوبی بود تا به نفرات دوم میدان دهیم تا آبدیده شوند این جوانان هم باید خودشان را برای اثبات به کادر فنی نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس