صفار هرندی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر برخی با وجود تجربه تلخ برجام به دنبال برجام جدیدی با آمریکا هستند و مدیران حامی برجام 2 باید از تاریخ دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا آگاهی یابند.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی دقایقی پیش در مراسم گرامیداشت دفاع مقدس که با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم بسیار ارزشمند است و در این هفته باید دستاوردهای دفاع مقدس بررسی شود، اظهار داشت: از طریق روایات، تاریخ و تصاویر باید نسل جوانان جامعه از دستاوردهای دفاع مقدس آگاهی یابند.

وی ادامه داد: امروز ثمره خون شهدای دفاع مقدس را شاهد هستیم، بنابراین یاد و خاطره آن‌ها به‌هیچ‌ عنوان به پایان نرسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اقتدار، امنیت، افتخار، غرور و الهام‌بخشی از عالم محصول خون شهداست.

صفارهرندی بیان کرد: امروز آثار جهاد و شهادت پیشگامان دوران دفاع مقدس سبب شد که ابرقدرت‌های بین‌المللی نگاه دیگری نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دوقطبی‌گری در جهان را برهم زد و راهبری جهان را از کشورهای استکباری گرفت، یادآور شد: در جنگ جهانی اول 15 میلیون نفر به دلیل خودخواهی کشورهای استکباری به کام مرگ رفتند و همچنین در جنگ جهانی دوم در چند ساعت با پرتاب یک بمب چندین هزار نفر از مردم کشورهای مختلف از بین رفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که در کارنامه خود جنایات متعددی علیه مردم بی‌گناه را دارند، نمی‌توانند راهبری دنیا را به دست بگیرند، مطرح کرد: زمانی که دشمن از نگاه توسعه‌بخشی انقلاب اسلامی در دنیا آگاهی یافت، در مناطق مرزی با ایجاد شرارت و ترور بزرگان، نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داد.

صفار هرندی ادامه داد: حاصل جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس تثبیت ادعایی بود که انقلابیون در دهه 50 مطرح کردند، بدون توجه به‌ حکمرانی آمریکا، قطب شرقی و غربی می‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نهضت‌های استقلال‌طلب در گذشته توسط شوروی و آمریکا سرکوب می‌شدند، اما ملت ایران با پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) به کدخدایی آمریکا پایان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دهه 90 جمهوری اسلامی ایران قدرت واقعی خود را به جهانیان نشان داد و حضور مستشاری نیروهای انقلابی در خارج‌ از مرز ایران اسلامی، دستاوردهای متعددی برای نظام به دنبال داشت، بنابراین غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری در رویدادهای منطقه دارد.

صفار هرندی با بیان اینکه امروز پیشرفت در بخش‌های مختلف کشور را مدیون دوران دفاع مقدس هستیم، تشریح کرد: امروز با تلاش مهندسین سپاه پاسداران 30 درصد برق کشور به‌ وسیله توربین‌های ساخت داخل کشور تولید می‌شود و در بسیاری از مناقصه‌های بین‌المللی سازندگان توربین‌های داخلی برنده می‌شوند.

وی با اشاره به اعتمادهای مدیران سیاست خارجه در مذاکرات 1+5، بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری به وعده‌های آمریکا به‌هیچ‌عنوان نباید اعتماد کرد و در حال حاضر برخی با وجود تجربه تلخ برجام، به دنبال برجام جدیدی با آمریکا هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادآور شد: مدیران حامی ایجاد برجام 2 باید از تاریخ دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهدا آگاهی یابند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس