کد خبر 778302
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس برخورد قاطی را با افرادی که قصد ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان داشته باشند خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت گفت: امسال طرح ویژه‌ای را برای برخورد با مزاحمان دانش آموزان تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: تقریبا از یک ربع پیش از آغاز فعالیت مدارس و همچنین یک ربع بعد از تعطیلی مدارس ماموران پلیس در اطراف مدارس مستقر می‌شوند.

سردار رحیمی گفت: مأموران حاطر در صحنه با کسانی که بخواهند اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش‌آموزان کنند به شدیدترین وجه برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    جوانها یی که جلوی مدرسه های دخترانه جولان میدهند بهتر است شناسایی شوند و بعد پلیس با رفتن به درب منزل آنها را از این کار منصرف کند . اینطور کرامت جوان ها حفظ میشه و ایجاد کینه نمیکنه . اگر جلوی یک دختر زدی تو گوش جوان بعد اون دختر را مسول این کار دانست چی و... البته دستت درد نکنه پلیس محترم خدا قوت
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    پارسال چندتا از این پسرای سیاه سوخته ی لاغر موتور سوار دنبال چندتا دختر راهنمایی افتاده بودن یعنی کل سال تحصیلی خانواده ی من باهاشون درگیر بود....بالاخره با ترقه به خونمون حمله کردن ...هرچی هم به 110 زنگ زدیم کاری انجام نمیدادن ..بیچارمون کردن ..پدرمادرایی که دخترانشون در کوچه ها ولن کمی دلواپس باشن .. متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس