کد خبر 778227
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
نفت- خونه به خونه

مسابقات لیگ دسته اول به صورت منظم برگزار می شود اما هیچ مدیری در فوتبال پاسخ مهم‌ترین سوال در این رده از مسابقات را نمی‌داند!

به گزارش مشرق، مهم‌ترین نقطه قوت  مسابقات لیگ دسته اول برگزاری منظم بازی‌هاست. این بازی‌ها بدون وقفه و با کمترین تغییر طبق برنامه برگزار می‌شود البته اشکالات سخت‌افزاری فراوانی در لیگ یک شاهد هستیم که مربوط به کل فوتبال و ورزش ایران می‌شود. با این حال لیگ یک اکنون با یک اشکال بزرگ نرم‌افزاری و مدیریتی هم مواجه شده است.

در حالیکه امروز مسابقات هفته ششم این رقابت ها برگزار می‌شود اما هیچکس در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌داند که قرار است در پایان فصل چند تیم  از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند! حتی هیچ کدام از سرمربیان، مدیران و بازیکنان تیم‌های لیگ یک هم نمی‌دانند که قرار است در آخر فصل دو تیم یا دو و نیم تیم به لیگ برتر صعود کنند. پاسخ یک سوال ساده اما بسیار مهم را در این رقابت ها کسی نمی‌داند اما تیم‌ها همچنان با هم رقابت می‌کنند، شاید به این امید که در روزهای آخر فصل بالاخره یکی بیاید و بگوید سهمیه صعود به لیگ برتر دو تیم است یا دو و نیم تیم!

انگار عادت نداریم در کمال آرامش و بی‌حاشیه تصمیم‌سازی کنیم و همیشه باید فوتبال ما با چالش‌های حیرت انگیز و گاهی خودساخته مواجه شود. ژاپنی‌ها ضرب‌المثل جالبی دارند می‌گویند یک بار جلسه یکسال کار! اما در فوتبال و ورزش ایران شرایط کاملا برعکس به نظر می‌رسد. یکسال جلسه بی‌حاصل و یک بار کار ناقص! هنوز هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ تصمیم رسمی در مورد تعداد سهمیه‌های صعود نگرفته‌اند اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که ظاهرا مدیران ارشد فوتبال با افزایش سهمیه صعود تیم‌ها به لیگ برتر مخالفند. 

امیدواریم مدیران فوتبال بیش از گذشته به لیگ دسته اول فوتبال بها بدهند و بدانند که این حداقل خواسته تیم‌های لیگ دسته اولی است که در همین ابتدای فصل بدانند که قرار است چند تیم در پایان فصل به لیگ برتر صعود می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس