کد خبر 777917
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
فاتح تریم

باشگاه استقلال در جذب سرمربی ترکیه‌ای ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از استعفای علیرضا منصوریان اعلام کرد که فاتح تریم گزینه اول جانشینی او است در حالی که مسئولان این باشگاه تقریبا دو هفته قبل از استعفای سرمربی تیم‌شان برای مذاکره با سرمربی نامدار ترکیه‌ای اقدام کرده بودند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در همان زمانی که برای مذاکره با تریم اقدام کرد متوجه شد قیمت او 4 میلیون یورو است و در واکنش به این مسئله نیز از موضع خود عقب‌نشینی کردند. با توجه به این قضیه اظهار نظر افتخاری ساعاتی بعد از استعفای منصوریان مبنی بر اینکه تریم گزینه اول جانشینی اوست تا حد زیادی عجیب به نظر می‌آمد.

گویا هدف مدیرعامل باشگاه استقلال از این اظهار نظر فقط بازی با اسم تریم بود چرا که این باشگاه مسلما توان جذب چنین مربی با این دستمزد ندارد. نکته جالب توجه اینکه افتخاری در مذاکراتش با نزدیکان تریم به این مربی پیشنهاد دستمزد یک میلیون دلاری داده بود و همین مسئله باعث شده نزدیکان  تریم این مربی را در جریان پیشنهاد مالی باشگاه استقلال قرار ندهند!

دستمزد  سرمربی پیشین ترکیه در زمان مربیگری‌اش در این تیم و همچنین باشگاه گالاتاسرای همواره بالای 4 میلیون یورو بوده و برای همین نزدیکان این مربی حتی او را در جریان پیشنهاد مالی باشگاه استقلال قرار ندادند. با شرایط موجود امکان حضور این مربی در استقلال تقریبا صفر درصد است.

از زنگا به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری استقلال یاد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    26 1
    باید مربی با تجربه و بزرگ خارجی بیارن مربی ایرانی از پس استقلال بر نمیاد
  • Mahdi IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    6 20
    حالا چه عجله ای است که استقلال حتما تا بالای جدول بیاد ؟امسال رو یه جورایی تموم کنه بعد سال بعد با قدرت ظاهر بشه, عقلانی تر هست.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    آوردن تریم بنظرم کار عاقلانه نیست چون هیچ شناختی از جو وفوتبال ایران نداره ومسلما دراین فصل عملکردی فراتر از یه مربی ایرانی مثل فرکی یا مظلومی نخواهد داشت تنها هدر دادن پول است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس