کد خبر 777886
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
حمله صهیونیست ها

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:بیش از ۷۰ الی ۸۰ سازمان یهودی-صهیونیستی در آمریکا فعالیت می کنند که تامین منافع اسرائیل در محور کارشان قرار دارد.

به گزارش مشرق، جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به نقش آیپک در اتخاذ تصمیمات ضدایرانی توسط آمریکایی‌ها، گفت: باید اذعان کرد که کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل حزب نامرئی سوم و قدرت پنهان تصمیم گیری در ایالات متحده آمریکا تلقی می شود.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لابی آیپک متاسفانه بخش عمده ای از تصمیم سازی ها را برای سیاستمداران آمریکایی انجام می دهد، اظهار کرد: تغذیه فکری بسیاری از اقدامات آمریکایی ها طی دهه های گذشته مانند اعمال تحریم در زمان کلینتون، طراحی دکترین مهار دوجانبه، طراحی محور شرارت در زمان بوش‌پسر و اتخاذ مواضع ترامپ از طرف آیپک صورت می گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه آیپک تشکیلات اثرگذاری در بخش تصمیم گیری ایالات متحده آمریکا است و نفوذ خاصی در کاخ سفید، کنگره و وزارت امورخارجه دارد، ادامه داد: در این بین نباید اثرگذاری شدید آیپک در جهت دهی افکار عمومی جامعه آمریکا را از یاد برد؛ به عبارتی برخی از کارشناسان اعتقاد دارد لابی آیپک در برخی از تصمیمات نقش قوی‌تر و جدی‌تری از مراجع رسمی این کشور ایفا می کند که امری قابل تامل است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لابی بیش از 70 الی 80 سازمان یهودی-صهیونیستی در آمریکا فعالیت می کنند که آیپک یک نمونه آن است و این سازمان ها منافع اسرائیل برایشان اهمیت خاصی دارد، تصریح کرد: بر این اساس خط دهی برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی از سوی این سازمان ها صورت می گیرد.

نباید اثرگذاری شدید آیپک در جهت دهی افکار عمومی جامعه آمریکا را از یاد برد؛ به عبارتی برخی از کارشناسان اعتقاد دارد لابی آیپک در برخی از تصمیمات نقش قوی‌تر و جدی‌تری از مراجع رسمی این کشور ایفا می کند که امری قابل تامل است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مواضع کشورمان در خصوص رژیم صهیونیستی و به رسمیت نشناختن اسرائیل، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غیره از جمله چالش های صهیونیست ها در مواجه با ایران اسلامی است که سبب شده تا با بهره گیری از ابزارهایی مانند آیپک زمینه اتخاذ سیاست های ضد ایرانی توسط آمریکا را فراهم کنند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    4 2
    تئوری توطئه
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      1 3
      تئوری توطئه نتیجه توهم و پارانویاست.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
      2 2
      ایران همیشه تئوری توطئه داشته
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    2 2
    ایران اگر میخواهد از دست کشورهای غربی به ویژیه آمریکا راحت شود باید سردمداران یهودیهای صهیونیست جهانی را در آمریکا ترور کند وکره شمالی هم اگر میخواهد از دست آمریکا راحت شود باید اسرائیل را نابود کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس