کد خبر 777858
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
محصولات لبنی

دبیر انجمن صنایع لبنی، گفت: سازمان حمایت بررسی‌های کارشناسی سه قلم از محصولات لبنی را به پایان رسانده و این هفته پس از جلسه با کارخانجات لبنی این قیمت‌ها برای تأیید نهایی به ستاد تنظیم بازار می‌رود.

به گزارش مشرق، رضا باکری در مورد آخرین وضعیت افزایش قیمت سه قلم از محصولات اصلی لبنی که در سازمان حمایت طی 6 ماه اخیر در دست بررسی است، گفت: کارهای کارشناسی تغییرات قیمت در این سازمان آماده شده و در این هفته جلسه‌ای با کارخانجات لبنی، سازمان حمایت و انجمن صنایع لبنی برگزار می‌شود تا نتایج در اختیار کارخانجات قرار گیرد و پس از تعیین نهایی موضوع به ستاد تنظیم بازار ارجاع داده شود. 

وی تصریح کرد: از آنجایی که مسئولیت تعیین قیمت نهایی شیر، ماست و پنیر در اختیار ستاد تنظیم بازار کشور قرار دارد، باید برای تأیید قیمت نهایی موافقت این ستاد اعمال شود.پس از افزایش خودسرانه قیمت شیر در ایام نوروز امسال سازمان حمایت بررسی‌ها را برای تغییر سه قلم کالای پرمصرف لبنی در دستور کار قرار داد که با گذشت 6 ماه از سال این موضوع همچنان در دست بررسی است. 

از طرف دیگر با آغاز سال تحصیلی جدید موضوع توزیع شیر مدارس که سال گذشته به صورت نصفه و نیمه اجرا شد را از باکری دبیر انجمن صنایع لبنی پرسید که چه توافقی با آموزش و پرورش در این حوزه صورت گرفته و آیا امسال هم شیر مدارس توزیع می‌شود؟

باکری در این باره گفت: مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه و معاونت اول ریاست جمهوری انجام داده‌ایم و آمادگی خود را برای تأمین 90 نوبت شیر مدارس اعلام کرده‌ایم تا قراردادهای لازم را منعقد کنیم. وی اضافه کرد: در همین راستا دو جلسه با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، اتحادیه تعاونی‌های فرآورده‌های لبنی و انجمن صنایع لبنی برگزار شده ولی منجر به تصمیم‌گیری نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس