کد خبر 777806
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
نمایشگاه چین

در این نمایشگاه غرفه داران بدون هیچ محدودیتی مشغول فروش کالاهای خود هستند و بر خلاف ادعای برگزارکنندگان، خبری از معرفی ماشین آلات صنعتی و قراردادهای تجاری نبوده است.

به گزارش مشرق، انتقاد از کیفیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در شهر آفتاب باعث شد روابط عمومی این مجموعه بیانیه ای را منتشر کرده و ادعاهای منتقدان را بی پایه و اساس بخواند.

شهر آفتاب در شرایطی انتشار این اخبار را تکذیب و اخبار منعکس شده را در جهت تامین منافع فردی عنوان می‌کند که، پیش از این بارها و بارها پیام‌های متعددی را از فعالان این صنعت مبنی بر مشکلات بی شمار این سایت دریافت شده  است. پیام هایی که نشان از عدم مدیریت صحیح عناوین نمایشگاهی در این مجموعه دارد و تصاویر این پیام ها نیز به عنوان اسناد قابل انتشار، موجود است.

اما نکته دیگری که در این بیانیه تکذیب شده، فروش مستقیم کالاهای چینی در شهر آفتاب بوده که ما بدون هیچ توضیحی و فقط با انتشار چند تصویر قضاوت در مورد صحت و سقم آن را به مخاطبان واگذار می‌کنیم. رویدادی که برای مدت ۴ روز در ضعیف ترین و غیر حرفه‌ای ترین شرایط ممکن برگزار شد تا محفلی باشد برای فروش محصولات بی کیفیت چینی.

 تصاویر بالا نشان می دهند که غرفه داران بدون هیچ محدودیتی مشغول فروش کالاهای خود هستند و بر خلاف ادعای برگزارکنندگان، خبری از معرفی ماشین آلات صنعتی و قراردادهای تجاری نبوده است. شاید همین امر باعث شد که تعداد بازدیدکنندگان از این رویداد حتی از تعداد غرفه داران هم کمتر بود.

پیچ و مهره و کوزه و تابلو نقاشی و هر چیز دیگری که در این نمایشگاه شاهد آن بودیم، همه و همه محصولاتی است که قطعا تولیدکنندگان ما بهتر از کشور چین توان ساخت آنها را دارند اما صد حیف از عدم تدبیر در برگزاری چنین رویدادهایی که فقط امید را در دل صنعت این کشور می‌کشند و تیشه به ریشه اقتصاد ملی می‌ زنند.

منبع:‌ گسترش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس