کد خبر 777737
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
فرهادرهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال مدارس سما برنامه‌ای با عنوان "هر دانش‌آموز یک مهارت" را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه سما 2 دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های این مدارس در سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: امسال مدارس سما برنامه‌ای با عنوان "هر دانش‌آموز یک مهارت" در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، در طول سال تحصیلی هر یک از دانش‌آموزان این مدارس باید مهارت و هنری را نیز در کنار علم‌اندوزی کسب کنند، به طور مثال در این مدسه کارگاه خیاطی راه‌اندازی شده و ما به نیابت از همه مدارس نسبت به افتتاح این کارگاه اقدام کردیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم این طرح مدارس سما، آغازگر مهارت‌آموزی و مهارت‌آفرینی در مدارس کشور باشد، البته در هر یک از مناطق کشور متناسب با نیاز آن منطقه، مدارس سما نسبت به افتتاح کارگاه‌ها اقدام می‌کنند.

فرهاد رهبر در پاسخ به سوالی درباره معرفی نماینده وزارت علوم در کمیته سه نفره نیز گفت: کمیته سه نفره برای تصویب رشته‌های دانشگاه آزاد متناسب با زمان که نیاز به تصویب کد رشته‌های دانشگاه‌هاست، دعوت می‌شوند و نماینده وزارت علوم در این کمیته وزیر علوم یا یکی از معاونان این وزارتخانه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس