کد خبر 777546
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
هوادار استقلال

در روزهایی که استقلال سرمربی ندارد بازار دلال‌بازی برای انتخاب مربی و معرفی سرمربیان مختلف به شیوه‌های گوناگون به این باشگاه داغ شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که علیرضا منصوریان روز پنج‌شنبه از سرمربیگری استقلال استعفا کرد برخی دلالان بلافاصله د ست به کار شده و برای معرفی مربیان خود به مسئولان باشگاه استقلال دست به هر کاری می‌زنند. روز گذشته خبر از فعالیت‌ها و لابی‌های پشت پرده برای انتخاب اسکوچیچ به عنوان مربی استقلال مطلبی را به رشته تحریر درآوردیم و امروز خبر می‌رسد یکی از نامه‌های ارسالی باشگاه استقلال به سازمان لیگ جعل شده و در آن دعوتنامه برای سرجیو فاریاس ارسال شده است.

این در حالی است که باشگاه استقلال چندی پیش نامه‌ای را به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ از طریق پندار توفیقی ارسال کرد و آن نامه رسانه‌ای شد، حالا همان نامه بوسیله فتوشاپ دستکاری شده و به اسم دعوتنامه برای فاریاس رسانه‌ای شده است جالب اینجاست که مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند با سرجیو فاریاس مذاکره کرده و  او یکی از گزینه‌ها است. اما به نظر می‌رسد دلالان با جعل نامه باشگاه  استقلال سعی در پیاده کردن اهداف دیگری داشته باشند.

نکته جالب اینجا است که در دعوتنامه سرجیو فاریاس که از بک‌گراند آن تغییرات فتوشاپی کاملا مشخص است نام سیدرضا افتخاری به صورت فارسی حک شده؛ در حالی که معمولا در چنین نامه‌هایی نام مدیرعامل و سمت او با زبان انگلیسی تایپ می‌شود.

نامه ارسالی باشگاه استقلال به سازمان لیگ به شرح زیر است:


نامه رسانه‌ای شده در قالب دعوتنامه به سرجیو فاریاس به شرح زیر است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس