کد خبر 77747
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

فرمانده مرزباني ناجا با بيان اينكه بيشترين ورود غيرمجاز از مرزهاي شرقي صورت مي‌گيرد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر با كاهش 20 درصدي ورود غيرمجاز مواجه هستيم.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار حسين ذولفقاري با بيان اينكه در حال حاضر اقدامات عمراني كه در رابطه با انسداد مرزها كه از قبل شروع شده بود، سرعت بيشتري يافته است، اظهاركرد: بزودي مناطقي داراي آسيب‌پذيري بيشتر را ساماندهي مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه امسال بيشترين تمركز براي انسداد مرزها در شرق كشور در جنوب استان سيستان و بلوچستان است كه بيشترين خلاهاي مرزي در آن منطقه وجود دارد، تصريح كرد: انسداد مرزها در غرب كشور به ويژه در كردستان به صورت ويژه در دستور كار قرار دارد البته تقريبا بخش عمده‌اي از كارها تمام شده است و حداكثر تا 8 و 9 ماه آينده در مرز كردستان وضعيتمان از نظر اقدامات مرزي وضعيت كاملي خواهد بود.

به گفته‌وي در حوزه آذربايجان‌غربي نيز كارهاي زيادي وجود دارد كه بايد انجام دهيم.

فرمانده مرزباني ناجا درباره بودجه مرزباني گفت: ميزان بودجه‌اي كه سال گذشته براي مرزهاي كشور در نظر گرفته شد 76 ميليارد تومان بود كه كل اعتبارات آن تامين شد و براي امسال هم 72 ميليارد تومان در نظر گرفتند كه در حال واگذاركردن هستند و اميدواريم تا پايان سال تخصيص يابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس