کنکور

فهرست اسامی تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) اعلام شد.

به گزارش مشرق، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 67 هزار و 765 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه 96) بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت.

از تعداد 67 هزار و 765 نفر پذیرفته شده در این دوره ها تعداد 22 هزار و 381 نفر زن و تعداد 45 هزار و 384 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 33.03 درصد پذیرفته‌شدگان زن و 66.97 درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

پذیرفته‌شدگان باید روز شنبه اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید در زمان‌های تعیین‌شده که در سایت دانشگاه مشخص شده است، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس