کد خبر 777410
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
رونالدو

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید عنوان کرد نتایج ضعیف رئال در این فصل جای نگرانی ندارد و این تیم بار دیگر به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

به گزارش مشرق، رئال مادرید فصل جدید رقابت های باشگاهی در اسپانیا را خوب شروع نکرده است و در حالی که تازه در ابتدای فصل قرار داریم، ۷ امتیاز از بارسلونا عقب است. رئال مادرید در این فصل فقط ۹ گل به ثمر رسانده است که با تعداد گلهای لیونل مسی برابری می کند. در این بین رونالدو ستاره برزیلی سابق این تیم اعلام آمادگی کرد در صورتی که رئال به او نیاز داشته باشد، آماده است تا برای این تیم به میدان برود!

رونالدو درباره وضعیت گلزنی رئال مادرید گفت: ما بازیکنان زیادی در مادرید داریم که می توانند برای تیم گلزنی کنند و من فکر کنم این مشکل به زودی حل شود. با این حال اگر رئال می خواهد روی کمک من حساب کند، من آماده هستم تا برای تیم به میدان بروم!

شکست رئال مادرید برابر رئال بتیس به این معنا است که رئالی ها از ۳ دیدار خانگی خود در این فصل نتوانستند به پیروزی برسند. با این حال رونالدو که خود ۲ عنوان قهرمانی در لالیگا را در کارنامه خود دارد می گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

رونالدو درباره وضعیت تیم سابق خود اضافه کرد: من فکر نمی کنم رئال در این فصل چیزی کم داشته باشد و این را در بازیهای گذشته خود نیز به خوبی نشان داده است که قادر به هر کاری در زمین بازی است. فصل گذشته هم رئال چیزی شبیه به این فصل را تجریه کرد و در نهایت موفق به قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شد. تازه ابتدای فصل است و بازیهای زیادی تا پایان باقی مانده است. هیچ شک و شبهه ای درباره تیم وجود ندارد و من مطمئن هستم رئال بار دیگر به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

رئال مادرید که در رده هشتم لالیگا قرار دارد، باید فردا شنبه در هفته ششم این رقابت ها در زمین آلاوس به میدان برود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس