کد خبر 777091
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
محمد خرمگاه

مربی استقلال معتقد است شرایط به گونه‌ای شده بود که باید از این تیم می‌رفتند.

به گزارش مشرق، محمد خرمگاه بعد از دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر واقعیت فوتبال بود، ما باید برابر ذوب برنده می‌شدیم؛ باید برویم، بنشینیم و ببینیم؛ اما فکر می‌کنم گلی که خوردیم آفساید بود.


او ادامه داد: شرایط خوبی داشتیم ولی دقیقه 77 که گل خوردیم، انرژی منفی به بازیکنان آمد؛ متاسفانه طرفداران ما انرژی منفی دادند و بعد از آن بازیکنان نتوانستند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند و دیدیم هفت، هشت توپ لو دادند؛ به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای کار کردن سخت است و باید به این بچه‌ها و هواداران کمک کنیم؛ فکر می‌کنم آقای منصوریان هم در کنفرانس عنوان کرده قطع همکاری کنیم.


مربی استقلال اضافه کرد: از نظر اصول اخلاقی وقتی علی آقا(منصوریان) نیست، من هم نباید باشم؛ کاری را می‌کنیم که به نفع استقلال باشد؛ امیدوار هستم این هواداران روزهای خوشی را ببینند؛ قبل از مسابقه هم گفتم شرایط سختی را گذراندیم چون در یک پست سه، چهار بازیکن مصدوم شدند؛ الان هم مدافعان وسط تیم نیستند؛ اما خدا را شکر بعضی از مصدومان رسیده‌اند.


خرمگاه تصریح کرد: امیدوارم هر اتفاقی می افتد، برای استقلال خیر باشد؛ به عنوان یک سرباز در استقلال کار می‌کردم و از حالا به بعد یک هوادار خوب برای تیمم هستم؛ امیدوار هستم روزهای قشنگی در انتظار استقلال باشد و من هم بیایم اینجا بنشینم و لذت ببرم؛ اطمینان دارم شرایط این تیم بهتر خواهد شد.


او در خصوص قطع همکاری قطعی با استقلال گفت: امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، برای استقلال خیر باشد.


مربی استقلال در خصوص اعلام عدم حضور رحمتی و جباری در تمرین استقلال و اتفاقات برنامه نود ابراز کرد: راجع به این موضوع صبحت نکنیم، قشنگ‌تر است.


خرمگاه عنوان کرد: وقتی ابتدای فصل چهار هافبک وسط و بازیکنانی را از دست می‌دهیم که نمی‌توانیم برای آنها جایگزینی داشته باشیم، مجبور هستیم بازیکنان را در دیگر پست‌ها به کار بگیریم و جایی را خراب می‌کنیم تا جای دیگری درست شود که به همین دلیل به اجبار کارهایی می‌کنیم که به ضرر تیم می‌شود؛ برخی بازیکنان مصدوم به مرور زمان رسیده‌اند ولی باز هم هنوز مشکل داریم؛ شهباززاده شرایطی را رقم زده که می‌تواند به تیم کمک کند؛ امیدوارم این بچه‌ها روزهای قشنگی ببینند تا ما هم از آن لذت ببریم.


او درباره اینکه رسیدن بازیکنان مصدوم می‌تواند به آنها کمک کند، گفت: هوادار دیگر صبر ما را نمی‌کند؛ وقتی قبح یک چیز شکسته می‌شود، نباید کاری انجام داد تا بدتر شود؛ هر اتفاقی در زمین بیافتد هوادار دیگر صبر ما را نمی‌کند؛ ما آمدیم به استقلال کمک کنیم، نه اینکه کاسبی راه بیاندازیم؛ حالا به این نتیجه رسیدیم نمی‌توانیم به استقلال کمک کنیم؛ امیدوارم هر کسی می‌آید بتواند کاری انجام دهد تا استقلال به روزهای قشنگ برسد.


مربی استقلال در خصوص جذب بازیکنان پر تعداد قبل از شروع لیگ ابراز کرد: بازیکنانی را جذب کردیم که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند.


خرمگاه یادآور شد: اگر بازی را برده بویدم، مطمئنا این هوادار از ما حمایت می‌کرد؛ ما مثل یک سرباز تا آخرین قطره خون خود کاری را خواستیم انجام دهیم تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم؛ اما به این نتیجه رسیدیم که شرایط ماندن ما به نفع استقلال نیست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس