کد خبر 777051
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
استقلال

بخشی از هواداران ساتقلال در حاشیه بازی این تیم مقابل ذوب آهن، لقب عقاب آسیا را برای تشویق سید حسین حسینی به کار بردند.

به گزارش مشرق، نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان با برتری یک گله آبی‌های پایتخت به پایان رسید. حواشی این دیدار در پایان نیمه اول به شرح زیر است:

- از نکات جالب بازی استقلال و ذوب آهن، کاپیتانی سید حسین حسینی بود. دروازه‌بان دوم استقلال در غیاب رحمتی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، مجتبی جباری و پژمان منتظری کاپیتان استقلال در این بازی بود.

- محسن کریمی، عظیم گوک و داریوش شجاعیان بازیکنان استقلال این دیدار را از روی سکوها تماشا کردند.

- پیش از آغاز بازی امیر قلعه نویی از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد اما علیرضا منصوریان به هیچ وجه مورد تشویق هواداران قرار نگرفت. در این میان قلعه نویی با رفتن به سمت تماشاگران استقلال به ابراز احساسات آنها واکنش نشان داد.

- پیش از آغاز این بازی امیر قلعه نویی در اقدامی غیر معمول به سمت نیمکت تیم استقلال رفت. اقدام او از این جهت غیرمعمول بود که معمولا تیم میزبان به سمت تیم مهمان می‌رود و به آنها خوش آمد می‌گوید. در همین زمان که قلعه نویی در حال رفتن به سمت نیمکت استقلال بود، منصوریان به همراه نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از جایشان بلند شدند و با رفتن به سمت قلعه نویی نگذاشتند او به نیمکت استقلال برسد و در میانه راه با او به خوش و بش کردن مشغول شدند. در ادامه هم محمد خرمگاه، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و مجید حسینی به سمت قلعه نویی رفتند و با او برخورد گرمی داشتند.

- از بازیکنان ذوب آهن، محمد باقر صادقی، رشید مظاهری و بوحمدان با منصوریان برخورد گرمی داشتند.

- بعد از گلزنی روزبه چشمی به ذوب آهن تمام نیمکت نشینان استقلال برای خوشحالی تا آستانه ورود به زمین پیش رفتند.

- در اواسط نیمه نخست، امیر قلعه نویی به شدت از عملکرد چند بازیکن تیمش ناراضی بود و با فریاد زدن بر سر آنها، عصبانیت خود را نشان می‌داد.

- در اواخر نیمه نخست این دیدار هواداران استقلال حسینی را عقاب آسیا خطاب کردند. آنها پیش‌تر این شعار را برای تشویق مهدی رحمتی به کار می‌بردند. این بخش از هواداران در بخشی از شعارهای‌شان می‌گفتند که دروازه‌بان استقلال همین است و به نوعی می‌خواستند نبود رحمتی در جمع آبی‌ها را کم‌اثر جلوه دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس