کد خبر 776930
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
سیدحسن نصرالله

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه این رژیم تلاش می‌کند نیروهای وابسته به ایران به مرز فلسطین اشغالی نزدیک نشوند، گفت، ما در رویارویی آینده با حزب‌الله برای ترور دبیرکل این جنبش تلاش

 به گزارش مشرق، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب‌الله خطرناک ترین تهدید در مجاورت فلسطین اشغالی به شمار می‌رود.

وی در گفت گویی با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» ادعا کرد: در رویایی آینده خود، برای ترور [سید] حسن نصرالله [دبیرکل حزب‌الله] تلاش خواهیم کرد. اطلاعات به ما نشان می‌دهد نصرالله همچنان در تمامی روستاهای نزدیک به اسرائیل حضور دارد و در حال تقویت توانایی‌هایش است.

آیزنکوت درباره حضور ایران در سوریه و لبنان گفت: تعداد کمی از آنها (نیروهای ایرانی) در نزدیک مرزهای ما هستند اما بیشتر آنها در شمال غربی ، مرکز سوریه و شرق آن هستند و ما به چندین روش تلاش می‌کنیم مانع از حضور ایرانی‌ها در نزدیکی مرزهای خود شویم. ارتش اسرائیل ، طرح‌های اساسی برای مقابله با ایران دارد اگر بخش سیاسی از ما این را بخواهد.

وی در باره امکان نفوذ حزب‌الله حزب‌الله یا حماس به شهرک های اسرائیلی گفت: ما خط‌های هجومی و استحکامات زیادی داریم ، من نمی‌توانم برای عدم ورود به اسرائیل تضمیمی بدهم اما به میزان آمادگی ارتش و قدرت بازدارندگی آن آگاهم. حماس و حزب الله می‌دانند برای این اقدام باید چه بهایی پس بدهند.

آیزنکوت ادامه داد نیروهای هوایی، دریایی ، زمینی و واحدهای سری، شب و روز در راستای جلوگیری از دستیابی حزب‌الله و حماس به سلاح پیشرفته تلاش می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    6 1
    سید ما خاریه تو چشم شما .سید ما ابروی انسانیته . خدا حفظش کنه .
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    5 1
    اگر صهیونیستها در ترورهای گذشته ضربات محکمی دریافته بودند الآن زبانشون که هیچ حتی خیال ترور رو هم به سرشون راه نمی دادند ، مهلت ندهید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس