کد خبر 776804
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
صفاری نطنزی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اروپایی‌ها مذاکرات هسته‌ای را قبول داشته و به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام اذعان دارند.

به گزارش مشرق، مرتضی صفاری نطنزی با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک برجام که قرار است ابتدا در سطح کارشناسی سپس در سطح وزرای خارجه در آمریکا برگزار شود، گفت: کمیسیون مشترک تشکیل می شود تا موارد اختلافی بررسی شود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: موارد اختلافی در کمیسیون کارشناسی برجام بررسی می شود و اگر رفع نشد موضوع به اجلاس وزاری خارجه منتقل شده و بررسی جدیدی صورت می گیرد.

وی افزود: اروپایی ها مذاکرات هسته ای که با ایران انجام دادند را قبول داشته و به بدعهدی و نقض برجام ازسوی آمریکا اذعان دارند که شاید این نقض عهد به صورت واضح و در قالب مفاد سند برجام نباشد اما روح آن را با رفتارهای خود مورد هدف قرار داده اند.

صفاری نطنزی ادامه داد: تا کنون چندبار نسبت به بدعهدی آمریکایی ها تذکر داده شده لیکن برگزاری این کمیسیون مشترک فرصت خوبی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد است تا مراتب اعتراض خود را به اعلام طرفین مذاکره برسانیم که تحریم های جدید آمریکا خارج از چارچوب برجام بوده و فضای سیاسی ایجاد شده باعث عدم اجرای خوب برجام می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کمیسیون مشترک برجام وزرای خارجه فشاری بر آمریکا ایجاد می کند خاطرنشان کرد: در این بین اسرائیل نیز اقدام به بی ربط گویی هایی درباره برجام کرده که آن نیز با توجه به اظهارات تند ترامپ نسبت به برجام شکل می گیرد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس