حمص و حماه.jpg

نیروهای جبهه مقاومت در شرق رشته کوه های الشومریه، حملات سنگینی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند شهرک « الشلیشات» را به کنترل خود در آورند

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص و شرق استان حماه حاکیست، عملیات علیه عناصر تروریستی محاصره شده ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت در محورهای مختلف موفق به پیشروی شدند.

از شمال استان حمص خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت در شرق رشته کوه های الشومریه، حملات سنگینی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند شهرک « الشلیشات» را به کنترل خود در آورند؛ در جریان این عملیات ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین توانستند شهرک های « ام تین المعلق و النبیطیه» را در حومه شهرک « الشلیشات» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند؛ نیروهای جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی شمال استان حمص، شهرک های « الطویل، بیوت النزال، قنطره، ضهره السطحیه و ضهره النزال» را هم از اشغال تروریست ها خارج کردند. در جریان این عملیات هم ۷۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و ۶۵ کیلومتر مربع از مساحت آلوده پاکسازی شد.

در شرق استان حماه هم شهرک « المعضمیه» در حومه جنوب شرق شهر راهبردی عقیربات به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد. در جریان پاکسازی این شهرک ۲۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند شهرک « ابوحنایا» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند و به کنترل خود درآورند؛ عملیات در این محور به سمت مناطق شمالی ادامه دارد. نیروهای سوری و مقاومت همچنین مواضع خود را در روستاهای « قلب الثور و الحانوته» تثبیت کردند.

نیروهای جبهه مقاومت  در این محور پاکسازی مناطق «ابوجبیلات،ابو داللی و ابورمال» را در دستور کار قرار داده اند؛ با پاکسازی این مناطق، امنیت شهر راهبردی عقیربات از محور شمال، شمال غرب و غرب تامین می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    17 29
    خطر اشغال ادلب سوریه توسط ترکیه بسیار بالاست...ترکیه مدام داره نیرو به مرز ادلب در استان سلوپی میفرسته ...هر لحظه امکان اشغال ادلب وجود داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس