باغ موزه دفاع مقدس

در آستانه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس‌های منتخب عکاسان دفاع مقدس، صبح امروز با فرمانده نیروی دریایی ارتش در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آیین افتتاح نمایشگاه منتخب عکس‌های عکاسان دفاع مقدس، در گالری فکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و معاون فرهنگی هنری شهردار تهران برگزار شد.

«محمدجواد خضرایی» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی در جمع مدعوین با انتقاد از مشکلات پیش روی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، اظهار داشت: ما باید جنگ را با یک بازآفرینی به مردم ارائه کنیم که حس ایثار و مقاومت در جامعه شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه رو به فراموشی است، افزود: مسئولین وقتی به موضوع دفاع مقدس می‌رسند، دچار لقلقه زبانی می‌شوند، اما هنگام ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و متأسفانه در این مسیر همکاران ما به تعداد انگشتان دست هم نیستند.

خضرایی خاطرنشان کرد: در مسیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ما بزرگترین سامانه دیجیتال بانک اطلاعاتی دفاع مقدس را جمع‌آوری کردیم و برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را مورد پژوهش قرار دهیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 0
    الان نمایشگاه اشتغال دیدنی است نه جنگ
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    0 0
    کاش تبریز هم بذارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس