آن چه خواهيد خواند ، عهدنامه اي است از حاج احمد كاظمي كه مدت كوتاهي پيش از شهادتش ، به يادگار ، تقديم رزمندگان لشكر 31 عاشورا نموده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، احمد كاظمي به تاريخ 2 مرداد 1337 در نجف آباد متولد شد. احمد در 15 خرداد 1342 ، كودكي 5 ساله بود كه نه روح الله خميني را مي شناخت و نه از كشتار مردم را در گوشه و كنار كشور درك مي كرد اما تقدير چنين بود كه در 22 بهمن 1357 ، در ميان خيل عظيم مردمي باشد كه سر به فرمان خميني كبير سپرده بودند.
احمد كاظمي بلافاصله پس از پيروزي انقلاب اسلامي به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيوست و 3 سال بعد ، در لباس فرماندهي يكي از پنج يگان رزمي اصلي سپاه ، از دروتزه هاي خرمشهر گذشت و با صداي خود ، آزادي اين شهر را در پشت تمامي بي سيم هاي جبهه نبرد فرياد كرد.
سردار كاظمي ، تا پايان جنگ ، جبهه هاي خوزستان و غرب را به گام خود مزين نمود و چند سال پس از پذيرش قطعنامه ، به فرماندهي نيروي هوا-فضاي سپاه منصوب شد.
احمد كاظمي در سال 1384 ، مجددا به نيروي زميني سپاه بازگشت و فرماندهي آن را بر عهده گرفت و سرانجام در 19 دي ماه 1384 ، همزمان با روز عرفه ، به همراه جمعي از همرزمان خود ، بال در بال ملائك گشود و بر ايوان عرش منزل گرفت.

آن چه خواهيد خواند ، دستنوشته اي است از حاج احمد كاظمي كه مدت كوتاهي پيش از شهادتش ، به يادگار ، تقديم رزمندگان لشكر 31 عاشورا نموده است. اين دستوشته در حقيقت عهدنامه اي است ميان احمد كاظمي و همه رزمندگان سپاه و آن عزيز با خون خود بر وفاي به عهدش صحه گذاشت. در ششمين سالگرد شهادت آن سردارِ كفر ستيز ، اين يادگار را هديه مي كنيم به همه دوستارانش:
متن دستنوشته به اين شرح است:
 
سلام بر شهيدان راه خدا . سلام بر دلير مردان و شيران روز و زاهدان شب . سلام بر شهداي خطه شجاعان ، مردان ايثار ، مجاهدان راه خدا  و يادگارام دفاع مقدس . سلام بر همرزمان ياوران امام(ره) ، شهيدان حميد و مهدي باكري. سلام بر شما رزمندگان كه يكايك ايستاده ايد ، پشت در پشت هم ، گوش به فرمان سيد علي ، تا جاي پاي حميد و مهدي ، رو به كربلا ، به قدس ، با آرزوي ديدار مولايمان.
در آستانه زاد روز ميلاد منجي عالم بشريت ، با شما عهد مي بندم كه از ايستادگي و دلدادگي شما بر خود ببالم و پاسدار ارزش هاي والايتان باشم.
فرمانده نيروي زميني سپاه
سرتيپ پاسدار
احمد كاظمي
[نامفهوم]84


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    0 0
    مرا عهدي ست با جانان ... مرز مردن و "شهادت" خون نیست ؛ خود است ! پس "خودی" شو تا "خونی" شوی ...
  • ایران ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    0 0
    ما هم با شما عهد می بندیم حاج احمد که تا اخرین قطره خونمون دفاع کنیم ... ما هم عهد می بندیم که محافظ این ایران باشیم ... ما هم عهد می بندیم که تا ظهور مولایمون پشت سید علی رو خالی نکنیم
  • شرمنده شهدا ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    0 0
    بسم الله درخانه اگر کس است یک حرف بس است.... خداقوت اینقدر که شما ،وقت صرف لوگو گذاشتن می کنی ،اگر یه مقدار تهذیب نفس میکردی ، یه چیزی میشدی..... اگر دوست داشته باشی برات ثابتش میکنم... بحق روز عرفه... وبلاگ رزمندگان مهدی
  • میثم ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    درود به احمد کاظمی که روز قبل از شهادتش دیدمش. لطفا به تاریخ امضای نامه احمد کاظمی و تاریخ شهادتش نگاهی بندازید. تاریخ امضا مربوط به بعد از شهادتشه
  • عبدالله ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    حالا که یه نفر پیدا شده نام ویاد شهدا را زنده نگهدارد شما... مواظب باشیم ممقلی به خودمون گل نزنه . یا علی
  • عبدالله ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    گر مرد رهی میان خون باید رفت وز پای فتاده سرنگون باید رفت شهید کاظمی مزد زحماتش رو گرفت ورفت روحش شاد . ای کاش عکس شهدا را که میبینم عکس شهدا عمل نکنیم . یادش بخیر اولین نوحه حاج صادق آهنگران که میگفت : میدهد هر قطره خون شهیدی این پیام گو نگوید کز خبر از تفرقه نزد امام کاش با این اختلافات بی معنی دل امام شهدا ورهبر بزرگ مملکت ودر نهایت دل امام عصر (عج)خود را خون نمیکردیم
  • ایران ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    نمی دونم چرا از اصل موضوع فرار می کنیم می چسبیم به جاه های دیگه ... یعنی تاریخ نامه حاج احمد یا غلط املایی یا گذاشتن لوگو انقدر تاثیر می گذاره که از اصل موضوع فاصله گرفتیم ... به جای این کار ها بیام کاری بکنیم که بیشتر یادشون کنیم ... واقعا شهدا زنده اند و ما مرده ... عهدت پایدار ... روحت شاد ... یادت در دلها همیشگی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس