کد خبر 433387
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۶

تصویری که پیش رو دارید، سردار را در کنار یکی از فرماندهان «لشکر14 امام حسین(صلوات الله علیه)» در خط مقدم نبرد (احتمالا «کربلای 5») در نمایی دیدنی به ثبت رسانده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - احمد کاظمی به تاریخ دوم مرداد 1337 در شهر «نجف آباد» (استان «اصفهان») متولد شد. وی، با شروع جنگ ایران و عراق، با یک گروه ۵۰ نفره در جبهه‌های آبادان حضور یافت و نبرد با متجاوزان را آغاز کرد. چندی بعد، این گروه ۵۰ نفره به یکی از یگان های قدرتمند سپاه یعنی «لشگر زرهی ۸ نجف اشرف» (یگان ویژه رزمندگان شهرستان نجف آباد) به فرماندهی «احمد کاظمی» تبدیل شد. وی در سال ‪ ۱۳۷۲‬ به عنوان فرمانده سپاه «منطقه شمال غرب» منصوب شد و به سال ‪ ۱۳۷۹‬سکان فرماندهی «نیروی هوایی سپاه» را به دست گرفت. ‪ پنج‬ سال بعد، «احمد کاظمی» حکم فرماندهی «نیروی زمینی سپاه» را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و سه ماه بعد، به هنگام مأموریتی نظامی، طی سانحه ای هوایی خلعت شهادت پوشید.

تصویری که پیش رو دارید، «حاج احمد کاظمی» را در کنار «ابوشهاب» (از فرماندهان «لشکر14 امام حسین (صلوات الله علیه)») در خط مقدم نبرد (احتمالا «کربلای 5») در نمایی دیدنی به ثبت رسانده است.

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلند پروازش، صلوات

عکسی دیدنی از «سردار»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    این شهید والا مقام بدرستی که مظلوم زیست ومظلوم بشهادت رسید خدای مهربان اورا قرین رحمت نماید روحش شاد
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    مردانه زیست ولی مظلومانه به شهادت رسید.
  • ebi ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    خدا رحمت كنه حاج احمد كاظمي بزرگواررو ... آدم خوشرو ومهرباني بود
  • مجید ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    خوشابحال شهیدان
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    لعنت خدا بر قاتلینش
  • بی سنگر 27 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    حقیر حاج احمد رو زیارت نکرده بودم ولی در همین مدت فهمیدم که جنس این سردار یه جنس دیگه بود... از اون جنس های ناب که در لحظه لحظه زندگی و فرماندهی در بالاترین درجه ، یک لحظه از یاران سفر کرده اش غافل نبود و همواره حسرت دیدار آنان و وصول به جوار قرب الهی در سینه اش موج میزد. ظاهرا با شهید حسین خرازی خیلی رفاقت داشت اما منش شهید باکری و خلوص او خیلی بر شهید کاظمی تاثیر گذار بوده و سر انجام نیز در دیار همان شهید (ارومیه) جان به جان آفرین تسلیم کرد. آری مظلومیت از شاخصه های این شهید بزرگوار بوده بطوری که در برخورد با یک سرباز عادی ، دارای تواضع و فروتنی خاصی بوده است. یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد تا نگویند که از یاد فراموشانند ...
  • مهدی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    سردار خوش قلب ورئوفی بود یادش همواره گرامی
  • محمد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    مشرق جان برای یک بار هم که شده نظر این حقیر را تایید کن روزهایی را بیاد دارم که تحصیل کردگانی چون شهید چمران از دنیای رفاه و ارامش غرب جدا می شوند با خدا معاله می کنند و انچه دارند را خداوند یکجا می خرد روزهایی که عرضه دارانی چون شهدا کاظمی همت متوسلیان زین الدینها باکریها بروجردیها و.. وخیل دلاوران دیگر چنین می کنند انروزها مردم پای منبر اقاتهرانی ها مطهری ها طباطبایی ها بهشتی ها باهنرها .می نشینند صحبت از اسلام ناب که از خانه علی و فاطمه شروع شده است و اکنون جای بزرگان را ... گرفته اند که در دریایی از رفاه زدگی و ثروت ماشین میلیاردی غرقند از علی می گویند جای پا ابودجالهای کاخ نشین میگذارندبا چشم ساده زیستی بزرگا دین و مقام ولایت را می بینند و چون شاهکهای عرب درکاخها زندگی می کنند و یکباره رفاه و ..را عرضه مینامند در حالی که می دانند شرایط مردم با هدفمندی یارانه ها و بعد تحریم نجسها سخت شده این است که ... ماهواره ها و حرفشان خریدار پیدا می کنند و هر روز گناه روی گناه به قول امام روح الله عالمان فاسد عالمی را به فساد کشیده اند و بخش عمده دوری جوانان از دین رصد زندگی و کاخهای کسانی است که کمتری از ذره ای دین در کردارشان نیست ..ای علما علاوه بر خدا امروز زندگیتان توسط تمام مردم رصد میشود و هیچ چیزی برای پنهان کاری ندارید پس یا لباس مقدس زتن بزدایید و ...یا زندگیتان را شیعه گونه ادامه دهید .. تزکیه قبل از تعلیم وتعلم است و درود خدا بر تمام شهیدان و امام شهیدان .. شهدا عرضه داران واقعی و ننگ بر اختلاس و ننگ بر چپاولگران بیت المال و ننگ بر زشت گویان و با هر لباس و پست و مقامی درود بر خامنه ای رهبرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس