بهنام مهدی زاده

ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: هنوز به خاطر از دست دادن مسابقات جهانی حسرت می‌خورم، اما باید گذشته را فراموش کنم.

به گزارش مشرق، بهنام مهدی‌زاده درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیاگفت: هنوز به خاطر از دست دادن مسابقات جهانی حسرت می‌خورم، اما باید گذشته را فراموش کنم. شرایط خوبی دارم و از انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات برخوردارم.

وی ادامه داد: فراموش کردن مسابقات جهانی سخت است، اما گذشته‌ها گذشته و نمی‌خواهم به عقب برگردم و به اهداف پیش رو فکر می‌کنم. برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به عشق‌آباد می‌روم. در سنگین‌وزن نفرات خوبی در آسیا حضور دارند که با بیشتر آنها کشتی گرفته‌ام و شکست‌شان داده‌ام.

دارنده مدال طلای آسیا درباره سطح مسابقات گفت: گفته می‌شود سطح مسابقات بالاست و به نظر من هم تمام تیم‌ها با نفرات اصلی‌شان به مسابقات خواهند آمد. من هم تمام هدفم این است که با ارائه کشتی‌های زیبا با یک مدال خوشرنگ و با دست پُر به ایران بازگردم تا کمی از ناراحتی از دست دادن مسابقات جهانی کاسته شود و بار دیگر خودم را به عنوان مدعی سنگین‌وزن مطرح کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس