خبرویژه

یک سایت حامی رئیس‌جمهور نوشت؛ روحانی دلهره به جان اصلاح‌طلبان انداخته است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

نامه‌نیوز در تحلیلی خاطرنشان کرد: روحانی به جان اصلاح‌طلبان دلهره انداخته است. گویی از بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت با یک روحانی دیگر روبرو شده‌اند.

یک حسن روحانی آرام که در لفافه دست خود را نه فقط به سوی اصلاح‌طلبان که حتی به سوی اصولگرایان هم دراز کرده است، نه اینکه سکوت کرده باشد اما دیگر خبری از آن پاسخ‌ها و کنایه‌های تند و تیز هم نیست. روحانی آمده تا ۴ سال متفاوت دیگر را در پاستور تجربه کند.


برای طیفی از اصلاح‌طلبان اما این حسن روحانی دلهره‌آور  شده است، برخی که بی‌پرواتر هستند حتی ابایی ندارند که بگویند روحانی در ایام انتخابات راهنمای چپ زد  اما بعد از انتخابات به راست پیچید، مصداق این ادعایشان هم کابینه‌ای است که روحانی قرار است با آنها ۴ سال دوم دولتش را طی طریق کند.

این طیف از اصلاح‌طلبان چشم طمع به کرسی‌های بیشتری از پاستور دوازدهم بسته بودند اما روحانی گویی قرارشان را بر هماهنگ‌تر کردن مردان کابینه‌اش گذاشته بود نه هماهنگ‌تر شدن با اصلاح‌طلبان.

در میانه این انتقادات اما هستند برخی اصلاح‌طلبان که معتقدند، انتظار داشتن برای یک دست اصلاح‌طلب شدن کابینه و چرخش کامل روحانی به سمت اردوگاه چپ یک خواسته حداکثری است که نه از حسن روحانی برمی‌آید نه فضای سیاسی کشور اقتضای چنین رویه سیاسی را به مرد مستقر در پاستور می‌دهد.


اما همین طیف از اصلاح‌طلبان هم بدون اما و اگر در کنار شیخ نایستاده‌اند. آنها هنوز هم بر این اعتقادند که چک سفید امضا به روحانی نداده‌اند و حامی بی‌قید و شرط او در ۴ سال دوم نخواهند بود.


برای این طیف از اصلاح‌طلبان، ۴ سال دوم دولت روحانی یک پل گذر به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ است. بدون شک اصلاح‌طلبان و روحانی، ۴ سال سخت را باید در کنار هم سپری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس