استان دمشق.jpg

تروریست ها پس از عقب نشینی به حومه پایگاه های آمریکایی در منطقه التنف متواری شدند تا جان خود را نجات دهند.

  به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان دمشق حاکیست، عملیات ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای پاکسازی مناطق مرزی مشترک با کشور اردن همچنان ادامه دارد و عناصر تروریستی متحمل ضربات سنگین در این محور شدند.

از صبح امروز هم نیروهای سوری و مقاومت در جنوب استان دمشق، تروریست ها را دوباره غافلگیر کردند و با حملات گسترده  و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر، موفق به پیشروی در این محور شدند.

در جریان این عملیات، عناصر تروریستی « مغاویر الثوره و اسود الشرقیه» که به صورت مستقیم از سوی آمریکا حمایت می شوند از مناطق مرزی « ۱۷۳، ۱۷۴، ۱۷۵ و ۱۷۶» عقب نشینی کردند؛ تاکنون ۳۰ تن از تروریست‌ها در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

خبرها حاکیست، تروریست ها پس از عقب نشینی به حومه پایگاه های آمریکایی در منطقه التنف متواری شدند تا جان خود را نجات دهند؛ در روزهای گذشته نیز مناطق مرزی  « ۱۶۹، ۱۷۰، ۱۷۱ و ۱۷۲» در جنوب استان دمشق و مناطق مرزی مشترک با اردن از وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، عملیات نیروهای سوری و مقاومت در جنوب استان دمشق برای پاکسازی کامل مرزهای مشترک با اردن ادامه دارد و نیروها درصدد هستند راه‌های کمک‌رسانی به تروریست‌ها را از این محور به طور کامل قطع کنند؛ تاکنون ۳۰ درصد مرزهای مشترک سوریه و اردن در جنوب استان دمشق از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    5 29
    افرین. بی خیال بابا این جرت و پرتا چیه مملکت خودمان همه گشنه اند شکا ب فک گرستگان مرلیند هستی؟
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      6 2
      کجایی هستی بی سواد
    • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      3 2
      خدایی سوادتو درست کن بعد نظر بده
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    0 1
    ممکن است یعنی
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    8 3
    تروریست ها پس از عقب نشینی به حومه پایگاه های آمریکایی در منطقه التنف متواری شدند تا جان خود را نجات دهند
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    2 4
    خخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    1 0
    امان از دست این تحریف اخبار روسیه با اردن صحبت کرد و نتیجه آن این شد که اتاق عملیات اردن به نیروهای مغاویر الثوره و اسود الشرقیه دستور عقب نشینی داد. مثل این که نویسندگان مشرق خیلی دوست دارند قدرت ارتش سوریه را بالاتر از حد واقعی نشان دهند. برادران و خواهران مشرقی! لطفا واقعیت اخبار را به مردم منتقل کنید. در قرن 21 زندگی می کنیم. به هر حال به غیر از اخبار شما می توانیم اخبار سایر شبکه های مقاومت را نیز دریافت کنیم و سایت های آنها در دسترس هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس