غوطه شرقی دمشق.jpg

گزارش ها از حومه شرقی میدان راهبردی « عقده» یا همان مثلث مرگ غوطه شرقی حاکیست، پاکسازی منطقه گاراژ عین ترما در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مشرق؛ آخرین خبرها از غوطه شرقی دمشق حاکیست، پیشروی نیروهای عراقی در محله های «عین ترما» به دلیل بافت متراکم متر به متر  ادامه دارد. در جدیدترین تحولات میدانی، نیروهای جبهه مقاومت توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی جبهه النصره و فیلق الرحمن، نزدیک به ۳۰۰ متر در عمق محله عین ترما پیشروی کنند.

در جریان این درگیری‌ها ۴۵ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند. در جریان این عملیات منطقه صنعتی معروف به کشتارگاه از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شد. نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه همچنین ساختمان مشرف بر این منطقه را هم به کنترل خود درآوردند. تروریست‌ها در حومه این ساحتمان خندق بزرگی حفر کرده بودند که به مکانی برای حمله تروریست‌ها علیه نیروهای جبهه مقاومت تبدیل شده بود.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، گزارش ها از حومه شرقی میدان راهبردی « عقده» یا همان مثلث مرگ غوطه شرقی حاکیست، پاکسازی منطقه گاراژ عین ترما در دستور کار قرار گرفته است. درگیری ها همچنان در حومه منطقه کازیه سنبل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت در این محور درصدد هستند از محور شمالی میدان عقده ( مثلث مرگ) به سمت پل راهبردی « زملکا» پیشروی کنند تا محله هی جوبر (غده سرطانی دمشق)  و  «المامون» را به طور کامل محاصره کنند.

این راهبرد ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در سال های گذشته در مناطق مختلف به کار گرفته شد که در نهایت تروریست ها مجبور به تخلیه مناطق محاصره شده می شوند. محله های جوبر و عین ترما در جنوب غرب غوطه شرقی دمشق در اشغال گروه های تروریستی احرارالشام، فیلق الرحمن و جبهه النصره هستند. تروریست ها از این محله ها، مناطق مسکونی شهر دمشق را با خمپاره هدف قرار می دهند که تاکنون منجر به شهادت صدها تن از شهروندان بی گناه شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس