مسی

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا از هم‌تیمی آرژانتینی خود به خاطر درخششی که در دربی کاتالونیا داشت، تمجید ویژه‌ای به عمل آورد.

به گزارش مشرق، در شبی که لوئیس سوارس مجبور شد تا دقایق پایانی بازی بارسلونا مقابل اسپانیول صبر کند تا توپ را وارد دروازه حریف کند، هم‌تیمی او لیونل مسی اولین هت‌تریک این فصلش را به ثبت رساند و آن‌قدر خوش درخشید که سوارس را به تحسین واداشت.

سوارس پس از پیروزی 5 بر صفر بارسلونا در دربی کاتالونیا درباره مسی که سی‌وهشتمین هت‌تریک دوران بازیگری‌اش برای آبی‌واناری‌ها را به ثبت رساند، گفت: بازی در کنار بهترین بازیکن دنیا برای من افتخار است. او همچنان دارد نشان می‌دهد که با اختلاف زیاد از دیگر بازیکنان دنیا جلوتر است.

سوارس سپس به تواقف رئال مادرید در خانه‌اش برابر لوانته که موجب افزایش فاصله بارسلونا و کهکشانی‌ها به 4 امتیاز شد، اشاره داشت.

او اظهار داشت: سه امتیازی که از دربی گرفتیم بسیار مهم است چون اجازه داد فاصله‌مان را با رقیب مستقیم‌مان افزایش دهیم. البته نباید فراموش کنیم که ما تنها در هفته سوم فصل هستیم.

مهاجم 30 ساله سابق لیورپول در ادامه درباره مصدومیتی که به نظر می‌رسید او را حداقل تا اواسط ماه سپتامبر خانه‌نشین کند، توضیح داد. او که سه هفته پیش از ناحیه زانو مصدوم شده و بازی قبلی بارسلونا را هم از دست داد، گفت: بعد از سپری کردن چند روز در یک وضعیت جسمانی نه چندان مطلوب، من سرعت ریکاوری‌ام را افزایش دادم و خودم را به تیم رساندم. سرمربی در طول بازی از من پرسید که وضعیتم چگونه است و من هم گفتم که مشکلی ندارم اما با توجه به نوع مصدومیت بهتر است که احتیاط کنم.

سوارس و هم‌تیمی‌هایش سه‌شنبه هفته جاری یک بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان اروپا دارند که در آن باید برابر یوونتوس، تیمی که فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مغلوبش شدند به میدان بروند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس