پرچم روسیه

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حمله اخیر روسیه به مرکز فرماندهی داعش در اطراف دیرالزور که به کشته شدن چندین تن از فرماندهان ارشد این گروهک تروریستی منجر شد، از «پدر همه بمب‌ها» استفاده شده است.

 به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، گزارش‌های نشان می‌دهند که روسیه برای کشتن فرماندهان ارشد داعش در اطراف شهر دیرالزور، از «پدر همه بمب‌ها» استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، روسیه در تاریخ 7 سپتامبر از «بمب‌ گرمافشاری هوایی با قدرت فزاینده» (پدر همه بمب‌ها) استفاده کرده است.

این تاریخ، همان روزی است که وزارت دفاع روسیه از کشته شدن چندین تن از فرماندهان داعش خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده بود: «در نتیجه حمله دقیق هوایی نیروهای هوایی روسیه در اطراف شهر دیرالزور، یک مقر فرماندهی، یک مرکز ارتباطات و حدود 40 جنگجوی داعش کشته شده‌اند».

از جمله کسانی که در این حمله هوایی کشته شده‌اند، گلمراد حلیم‌اف، وزیر جنگ داعش و فرمانده فراری نیروهای ویژه وزارت دفاع تاجیکستان بود.

نشریه دیلی‌میل همچنین گزارش داد که ابومحمد الشمالی، از دیگر رهبران داعش نیز در این حمله کشته شده است.

«پدر همه بمب‌ها» در هنگام انفجار حجم عظیمی از گاز قابل اشتعال را به سوی هدف خود رها می‌کند. همچنین هنگام انفجار فشار مرگباری را ایجاد می‌کند که به راحتی می‌تواند پناهگاه‌های مخفی را نابود کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    6 4
    مادرشون کجاست پس؟
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      8 1
      تو امریکا
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      3 1
      آمریکا توی افغانستان بکار برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس