محمد پنجعلی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مانند بازی رفت غافلگیرانه گل نخورد و بازی را یک نیمه بدون گل خورده تمام کند این توانایی را دارد حریفش را شکست بدهد.

سرویس ورزش مشرق – دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این هفته با برگزاری مصاف الاهلی عربستان و پرسپولیس در منطقه غرب این قاره ادامه پیدا می کند تا چهره یکی از دو تیم راه یافته به دور نیمه نهایی از این منطقه شناخته شود. پرسپولیس در دیدار رفت بعد از دریافت دو گل از حریف خود توانست در ۲۰ دقیقه پایانی آنها را جبران کرد ولی در نهایت در بازی که میزبان بود نتیجه ضعیفی کسب کرد تا برای بازی برگشت کار سخت تری در پیش داشته باشد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با مشرق، درباره این بازی و روش هایی که بیشتر به کار پرسپولیس می آید حرف زد.

*۱۰ دقیقه گل نخوریم

تیم الاهلی با اتفاقاتی که در بازی رفت رخ داد می داند اگر بتواند در ابتدای کار به ما گل بزند شوک بدی به پرسپولیس می دهد بنابراین باید سعی کنیم ۱۰ دقیقه گل نخوریم تا هم آنها از تب و تاب بیافتند هم تیم ما خودش را پیدا کند.

*مراقب سوما و ده سوزا باشیم

دو گلزن بازی رفت بیشتر از همه روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند و باید مراقبت ویژه ای از هر دو آنها انجام بدهیم. غفلت از هر یک از این دو بازیکن می تواند کار دست پرسپولیس بدهد.

*بازی مرگ و زندگی است

پرسپولیس تا اینجا مسابقات سختی را پشت سر گذاشته است. اگر اشتباه نکنم فقط دو، سه بار تا مسقط رفته و آنجا فوتبال بازی کرده است. بنابراین برای اینکه نتیجه زحماتش را ببیند باید هرچه دارد در این بازی رو کند چون اگر ببازد همه تلاش هایش به هدر می رود و این بازی همان بازی مرگ و زندگی است.

*بیرانوند دقت کند بهترین است

خیلی خوب شد که برانکو در دیدار با گسترش به علیرضا بیرانوند بازی داد. او بعد از بازی با سوریه تحت فشار بود ولی الان باز هم اعتماد به نفسش را بدست آورده است. اگر او در دفع توپ ها دقت کند هیچ ایرادی ندارد.

*الاهلی دنبال ضد حمله است

نتیجه ۲-۲ در بازی رفت به ضرر ما شد چون الان با یک تساوی بدون گل یا یک بر یک هم الاهلی بالا می رود. بنابراین این احتمال هم هست که آنها دفاعی بازی کنند و دنبال ضد حملات باشند.

*کارهای ریسکی نکنیم

البته که برانکو بهتر از هر کسی می داند این بازی جای ریسک و این کارها نیست ولی باز هم بر حسب شرایط باید تأکید کرد که این بازی دیگر جای ریسک کردن و این مسایل نیست چون آخرین فرصت برای رسیدن به نیمه نهایی است.

*به فکر شرجی هوا هم باشند

قطعا در ساعت ۸ شب ابوظبی هوای شرجی و گرمی انتظار بچه های تیم را می کشد. بنابراین کادر تدارکات و پزشکی تیم از این نظر به خوبی باید تیم را آماده کنند.

*طارمی را می بندند

آنها می دانند مهدی طارمی چه نقشی در گلزنی پرسپولیس دارد. برای همین قطعا به دقت از این بازیکن مراقبت خواهند کرد. باید حتما به علیپور یا منشا وظایفی بیشتر داد تا در لحظاتی که طارمی را می بندند آنها آزادانه کار کنند.

*خیال ما از این پرسپولیس راحت است

شکر خدا درباره تیمی حرف می زنیم که هر زمان بخواهد گل بزند می زند. از این بابت خیال مان از پرسپولیس راحت است و  نگرانی از این نظر نداریم. فقط باید غافلگیرانه گل نخوریم. حریف عربستانی پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و هر زمان پرسپولیس یک نیمه دروازه اش را بسته نگه داشته نسخه حریف را در نیمه دوم پیچیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موریس IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    2 0
    چه نظر کارشناسی دقیقی ! چون بازی رفت نیمه دوم پرسپولیس بازیش گرفت بذاریم همه چیو تو نیمه دوم !هنوز افکارشون تو دهه 60 گیر کرده ... ان یه اصل که گل نزنی گل میخوری .ضمنا مثکه حواسش نیست باید یا بازی رو ببریم یا مساوری بیش از سه گل داشته باشیم .چشم بسته غیب گفت مراقب سوما و دسوزا باشند !
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      0 0
      منظورت بیش از دو گل هست نه؟
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    4 1
    فقط پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس