کد خبر 772566
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
طارمی

مهاجم گلزن پرسپولیس پیش از دیدار با الاهلی در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از اولین بازی خودم در این رقابت‌ها گفتم که ما اینجا برای پیروزی هستیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه در ابوظبی امارات در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الاهلی عربستان است.

در این راستا مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها در مصاحبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از اولین بازی خودم در این رقابت‌ها گفتم که ما اینجا برای پیروزی هستیم. ما در این رقابت‌ها تا پایان با قدرت مبارزه خواهیم کرد. کار سختی را پیش رو داریم اما می‌توانم این را بگویم که به راحتی کنار نخواهیم کشید و به آسانی ضربه نمی خوریم.

وی افزود: تا پایان با تمام قدرت پیش خواهیم رفت و امیدوارم به هدفمان دست پیدا کنیم. بازی مقابل الوحده امارات بازی مورد علاقه من است زیرا موفق به هت‌تریک شدم. این بازی برای من خاطره انگیزه است اگرچه بازی‌های دیگر نیز عالی بودند.

طارمی در پایان گفت: در مرحله اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هوا در عمان بسیار گرم بود و احساس می‌کردیم ما در آنجا برای بازدید آمدیم زیرا ما به بازی در دمای گرم عادت نداشتیم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در بازی دومان مقابل الاهلی گلزنی کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس