بازگشت حجاج

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهر فرودگاه امام‌خمینی اعلام کرد: سالن ۶ هزار متری در فرودگاه امام با ظرفیت پارکینگ ۱۲۰۰ دستگاه برای خانواده‌های حجاج در مراسم استقبال آماده شده است.

به گزارش مشرق، کوروش فتاحی رئیس هیات‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی درباره مجموعه تمهیدات برای بازگشت حجاج گفت: برای برگشت حجاج عزیز به کشور هم تامین هواپیما انجام شده و هم آنکه فرودگاه‌ها در همه کشور در رابطه با این موضوع بسیج شده و کاملا آماده ارایه خدمات به حجاج هستند.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی ادامه داد: برای تامین هواپیما برای بازگشت حجاج به کشور هیچ مشکلی وجود ندارد.

فتاحی همچنین در بیان برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها برای استقبال حجاج، گفت: در فاز یک که مربوط به رفت حجاج بود با استفاده از بخشی مجزا از ترمینال خوشبختانه رفت خوبی برای حجاج برنامه ریزی و خدمات مناسب و شایسته‌ای ارایه شد. در برگشت نیز ما محور اهمیت را مستقبلین و خانواده‌های حجاج در نظر گرفتیم و سالنی با گنجایش ۶ هزار متر احداث شد که دارای همه امکانات لازم برای ورود حجاج به کشور است. 

این مقام مسئول افزود: فرآیند استقبال از حجاج کاملا مجزا از ترمینال انجام می‌شود که شبیه به ترمینالی مجزا شده است.

وی با تاکید دوباره بر این مطلب که تمامی امکانات لازم برای سالن استقبال فراهم شده است، گفت: در سالن استقبال از حجاج، پارکینگی در حدود ۱۲۰۰ دستگاه اتومبیل تعبیه شده است که سبب شده تا کیفیت خدمات به استقبال‌کنندگان و خانواده‌های حجاج در حد مقبولی باشد.

فتاحی همچنین گفت: ساخت شهر فرودگاهی در کشور تجربه جدیدی است و طرح‌های جامع شرکت در ابعاد توسعه فرودگاه از جمله ترمینال سلام و ترمینال ایران شهر و همچنین در ابعاد منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در حال تکمیل است. در حال حاضر نیز بالغ بر ۹۸ درصد طرح‌ها آماده شده است و ان شاء الله اقدامات توسعه‌ای خوبی برای عمران آینده شهر فرودگاهی امام انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس