کد خبر 772076
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
مهدی محمدی

روهینگا واقعا می تواند یک جبهه جدید باشد برای کسانی که حقیقتا در پی جهادند. کسی که نسل کشی می کند با دیپلماسی متوقف نمی شود.

به گزارش مشرق،

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

روهینگا واقعا می تواند یک جبهه جدید باشد برای کسانی که حقیقتا در پی جهادند. کسی که نسل کشی می کند با دیپلماسی متوقف نمی شود. نقل امروز و دیروز هم نیست، سال هاست وضع همین است. بدتر شده که بهتر نشده.

باید چیزی وجود داشته باشد که ارتش میانمار و بودایی ها از آن بترسند.

اکنون هیچ مانعی وجود ندارد. مشتی زن و بچه بی دفاعند و مردان بی دفاع تر، که تنها ملاک انتخاب روش سلاخی آنها، تفریح بیشتر رفقای خانم آنگ سان سوچی است.

خوب بود اگر دولت های مسلمان یکپارچه می شدند و به دولت میانمار ضرب الاجل می دادند ولی می دانیم این کار از کسانی که در یمن کاری به همان میزان شنیع می کنند و پس پرده، دستشان در دست اسراییل است، ساخته نیست.

رفتن به بوسنی را هم زمانی هیچ کس جدی نمی گرفت. اما رفتند. این بار عمق فاجعه بیشتر است، بویژه که پای برادران اهل سنت در میان است. آنها بی دفاع ترند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • SG ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    1 0
    باید همان طور که به بوسنیایی ها در مقابل نسل کشی صرب ها کمک کردیم به مسلمانان روهینگیای میانمار هم در مقابل کشتار بودایی های داعشی کمک کنیم
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    1 0
    باید ایرانی ها به داد اونها برسن قبل از اینکه تروریستای سعودی جای پا برای خودشون باز کنن
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
    0 6
    خوب بفرمایید پیش قدم شوید. = ایران در سوریه دخالت مستقیم کرده چون مرز های خودش رو اونجا تعریف کرده . اما در بحرین و یمن دخالتی ندارد . میانمار هم.
    • GB ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
      0 0
      جعلیات نگو! ایران در هر جا که اسم اسلام و مسلمانی باشه از مطلومان حمایت میکنه، در بحرین و یمن اتفاقا بسیار خوب از مظلومین دفاع کرده، در میانمار هم از روز اول قدرت گرفتن سوچی(نوکر آمریکا) ما گفتیم و مطمئن بودیم این اتفاق میفته و مسلمانان تحت ستم قرار می گیرن چون نوکران آمریکا ضد اسلام هستن
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
    0 0
    وقتی ایران حتی با یک تقلن آمریکا کشتی کمک غذایی به یمن را برگرداند می خواهید به روهینگیا اسلحه بدهد؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
    1 0
    کونو دعات الناس بغیر السنتکنم. اگر کسی میخواهد مردم را به کاری دعوت کند باید دعوت بصورت عملی باشد، نه زبانی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس