کد خبر 771864
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
لوکا بوناچیچ

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است اشتباه او در تبریز باعث شده که تیمش در عرض ۶ دقیقه ۳ گل دریافت کند.

به گزارش مشرق، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس حضور یافت و اظهار کرد: امروز عروسی خیلی‌ها است. از دقیقه ۷۰ به بعد بد بازی کردیم و چوب تعویض اشتباه من را خوردیم. تا ۷۰ بازی برابری را شاهد بودیم ما بازیکنان برزیلی را به زمین آوردیم تا سمت چپ دفاع‌مان تقویت شود اما نتیجه عکس گرفتیم و در عرض ۶ دقیقه سه گل خوردیم.

او ادامه داد: پرسپولیس به خوبی در این ۱۰ دقیقه کیفیت خود را نشان داد. بعد از گل دوم نتوانستیم بازی خود را به همانگونه که تا قبل از دقیقه ۷۰ بازی می‌کردیم ارائه دهیم. مقصر تعویق اشتباه ادسون نیست بلکه من هستم. او فقط چهار جلسه با تیم تمرین کرده بود و من نباید او را بازی می‌دادم. 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره بازیکنانش اظهار کرد: با توجه به موجودیتی که وجود داشت، از ادسون استفاده کردم، تا دقیقه ۷۰ از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و تیم هم نیز خوب بازی کرد. تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول موقعیت گل نداشت. ما لیگ را با سه بازیکن جوان شروع کردیم اما خیلی زود متوجه شدم جوانگرایی سخت است و با توجه به نیازی که داشتیم تعدادی بازیکن با تجربه اضافه کردیم. بازیکن ۳۰ ساله نیازی به دستور من ندارد. امثال نریمان جهان هستند که باید کیفیت‌شان را به تیم تزریق کنند. ما از بازار چیزی که موجود بود را گرفتیم، اما مشکل این است که بازیکن تازه جذب شده شعور بازی دارد اما آمادگی بدنی ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس