کد خبر 771668
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۴
تهديد به قتل پس از ايجاد مزاحمت

سارق حرفه‌ای که برای فرار از زندان و با کمک همدستانش نقشه ماهرانه‌ای کشیده بود، در عملیات تعقیب و گریز با مأموران هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش مشرق، ساعت 2 بعد از ظهر سه‌شنبه 14 شهریور امسال، مأموران کلانتری 130 نازی آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد جوانی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر، بازپرس ایلخانی و تیم تحقیق وارد عمل شده و بررسی‌ها در این خصوص آغاز شد.در تحقیقات مقدماتی مشخص شد مرد جوان به اتهام 54 فقره سرقت در زندان به سر می‌برده و صبح سه‌شنبه برای درمان به بیمارستان هفتم تیر انتقال یافته بود. پس از انجام امور درمانی لازم، متهم 35 ساله به همراه مأموران بدرقه زندان به محوطه بیمارستان انتقال یافته بود تا سوار بر مینی بوس مخصوص، راهی زندان شوند.اما در همین لحظه چند مرد که از ساعتی قبل روی موتورهایشان در مقابل بیمارستان به انتظار ایستاده بودند در حالی که قمه و چاقو داشتند به سمت آنها حمله کرده و با مجروح کردن یکی از سربازان زندان و یکی از نگهبانان بیمارستان، متهم جوان را فراری داده بودند.


بدین ترتیب متهم سوار بر موتورسیکلت یکی از همدستانش از محل متواری شدند. در این میان مأمور بدرقه زندان ابتدا چندین بار دستور ایست داد و بعد از شلیک چند تیر هوایی به سمت متهم جوان شلیک کرد. با اینکه سه تیر به متهم فراری اصابت کرده بود اما موتورسواران همچنان به فرارشان ادامه دادند.با گذشت ساعتی از این ماجرا مرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت و از رها شدن جسد مردی در مجاورت بوستانی در جنوب شهر خبر داد. بلافاصله مأموران راهی محل مورد نظر شده و در حالی با پیکر متهم فراری روبه‌رو شدند که بعد از فرار، لباس‌هایش را عوض کرده و پابند و دستبندش هم بریده شده بود.بدین ترتیب بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستورانتقال جسد به پزشکی قانونی و تحقیقات تخصصی در این باره را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس