کد خبر 771458
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کتاب

تیزر تلویزیونی معرفی کتاب «آن بیست و سه نفر» با بازی کوروش زارعی از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، تیزر تلویزیونی کتاب «آن بیست‌وسه نفر» با حضور کوروش زارعی بازیگر سینما و تئاتر این روزها در حال پخش از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

زارعی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که در حال حاضر مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری را هم بر عهده دارد در این تیزر تصویری با ارائه بخشی از روایت احمد یوسف‌زاده، به معرفی این کتاب برای مخاطبان می‌پردازد. این تیزر تصویری در قالب برنامه «یک کتاب» و توسط مرکز رسانه‌ای شیرازه(مرکز تخصصی تبلیغ و ترویج کتاب) تهیه و تولید شده است.

*تمجید رهبر انقلاب و سردار سلیمانی

پیش از این رهبر انقلاب هم ضمن تقریظی از این کتاب تمجید کرده بودند: «به این نویسنده‌ خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ی این زیبائیها، پرداخته‌ سرپنجه معجزه‌گر اوست درود میفرستم و جبهه‌ی سپاس بر خاک میسایم.»

سردار قاسم سلیمانی هم در یادداشتی خطاب به راوی کتاب نوشته است: «احمد عزیزم؛ تقریظ و تحسین رهبر عزیزمان مرا تشویق به خواندن کتابت کرد و پس از قرائت آن به مقامت غبطه خوردم و افسوس، که در کارنامه‌ام یک شب از آن شبها و یک روز از آن روزهای گرفتار در قفس را ندارم.»

کتاب «آن بیست‌ و سه نفر» خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف‌زاده از دوران اسارت 19 نوجوان کرمانی و 4 نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درمی‌آیند. نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست‌ و سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

هشتمین دوره پویش ملی مطالعاتی «روشنا» از تیرماه سال جاری با دو کتاب «ملاصالح» و «آن بیست و سه نفر» آغاز شده است.

لازم به ذکر است کتاب‌ «ملاصالح» برای حضور در پویش کتاب‌خوانی «روشنا»، مجددا بازنویسی شده است. چاپ مجدد کتاب‌ها با کاهش قیمت پشت جلد همراه بوده است. قیمت چاپ جدید «آن 23 نفر» با 5 هزار تومان کاهش از 15 هزار تومان به 10 هزار تومان و چاپ جدید «ملاصالح» هم با 4 هزار تومان کاهش از 12 هزار تومان به 8 هزار تومان رسیده است.

این دوره از پویش هم مانند دوره‌های گذشته با جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، کارت هدیه و صدها جایزه دیگر همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و خرید کتاب‌های مسابقه می‌توانند شماره 6 را به سامانه پیامکی 3000868585 ارسال یا به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین خرید اینترنتی این کتاب‌ها از طریق پایگاه اینترنتی Rushana.ir هم امکان‌پذیر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس