کیومرث حیدری

امیر حیدری گفت: در حال ساماندهی یگان‌های متحرک و زرهی هجومی در ساختار نزاجا هستیم.

 به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در بُعد ساختاری با توجه به فرمایشات رهبری که پاسخگویی به نیازهای عملیاتی، تحرک و چابکی جزو مطالبات به‌جا از نیروی زمینی است، گفت: با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند و به‌همین منظور یگان‌های متحرک و زرهی هجومی را در حال ساماندهی هستیم.

وی اظهار داشت: تحولات صورت گرفته در ساختار، توان رزمی و به‌روز شدن یگان‌های نیروی زمینی براساس دستورالعمل‌ها و روش‌های جاری خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: از ابتدای سال 96 گام‌های اساسی جهت این تحول عظیم برداشته شده و در بحث گزینش نیروی انسانی هم‌اکنون در حال انتخاب بهترین نیروها در سطح جامعه هستیم تا شاهد ارتشی ولایی، مردمی و توانمند باشیم.

امیر حیدری تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در بُعد ضد زره و هم در بُعد راکت‌اندازهای متعدد که وجود دارد وارد یک تحول اساسی شده‌ایم که ان‌شاءالله ملت شریف ایران گوشه‌ای از این تحولات را در رزمایش‌ها شاهد خواهند بود.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری با حرکت در مسیر امام حسین(ع) با رهبری‌های الهی، قاطعیت و منطق الهی و اسلامی که از آن برخوردار هستند دنیا را تکان داده‌اند و این در حالی است که سردمداران جهان تصمیم‌شان با اراده جمهوری اسلامی ایران است و این بدان معنا بوده که ما از نعمت ولایت برخوردار هستیم.

امیر حیدری تصریح کرد: ولی فقیه اُفق‌های تازه را با بصیرت خود به ما نشان داده‌اند و فضاهای غبارآلود را می‌شکافند که این شکافتن فضاهای تاریک در غالب رهنمودهای معظم‌له به ما تداعی می‌شود و ایشان می‌فرمایند نیروی زمینی باید تحرک داشته و از قدرت، چابکی و تهاجم برخوردار باشند تا جایی که بتواند شکست را به دشمن تحمیل کند و آن‌گاه جامعه و ولی‌امر احساس آرامش کرده و از ما رضایت خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    4 1
    پارسال و سال های پیش نزاجا رزمایش های متعددی برگزار میکرد از جمله محمد رسول الله اما از ابتدای سال ۹۶ تا امروز خبری نبوده دلیل خاصی داره؟
    • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
      1 0
      رزمایش ها تو شش ماهه دوم برگزار میشن
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    8 1
    باید میگ 35 و کاموف 52 بخریم
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      1 1
      میگ 35 چه ربطی به نیروی زمینی داره.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    7 1
    باید میگ 35 و کاموف 52 بخریم
    • SG ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      2 1
      میگ ۳۵ نسخه هماهنگ شده با ناتو میگ ۲۹ با مقداری بروزرسانی بود برای صادرات فقط عدد که مهم نیست در مورد محصولات روسی امیدی بهشون نبند مثل سازندش بی وفا و نامرد و خائن هستند اگر کسی از کلاش اسم برد ، نبرد اون در اصل از آلمان نازی منشأ گرفته mp44 تازه ۷۰ ساله مثل ایران خودرو دارن از پلت فرمش کپی میکنن فقط کمی جزئیات رو تغییر میدن فقط مونده یخچالش رو بسازن یا وانت
    • علی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      1 0
      اگه اینجور باشه سوخو ۳۵ هم همون سوخو۲۷ هستش که عددش عوض شده. یا سوپر هرنت همون هورنته یه سوپر اضافه کردن بهش. شما مدل های پایه اف ۱۶ و اف ۱۵ رو با مدل های فعلی مقایسه کن. خدایی یه چیزی میگی واسه خودت. چون پلتفرم قبلی مورد قبول بوده دلیل نمیشه که پلتفرم جدید طراحی بشه. شما رادارژوک میگ ۳۵ رو با رادار میگ ۲۹ a ایرانی یکی میکنی؟ الکترونیک وایونیک میگ ۳۵ چه ربطی داره به میگ ۲۹؟
  • US ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    2 1
    تي ٧٢ هارو به استاندارد كرار برسونيد كافيه
    • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      1 0
      نه عزیز‌این تنهایی کفایت نمیکنه نیروی زمینی پشتیبانی میخواد باید به خصوص بحث بالگردی‌مجهز بشه. بعد بحث توپخانه هست که ما داریم از توپهای جنگ جهانی دوم استفاده میکنیم بعدش ما توپ خود کششی نداریم زیاد. باید خودکششی‌کنیم راکت هم همین طور ارتش وضعیت راکتیشم افتضاحه. سلاح انفرادی هم که بحثشو نکنیم چون واقعا ژ۳ به درد امروز نمیخوره
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      1 0
      در مصاحبه ای امیر حیدری گفته بودند که هم تانک های جدید تحویل یگان ها داده میشه و هم تی ۷۲ ها به این استاندارد ارتقا پیدا میکنند
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    3 0
    تحرک ادوات و جابجایی سریع برای عملیات در تعداد بالا در جنگ های امروزی بسیار مهم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس