کد خبر 770997
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
منتظرالمهدی

معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای اسمانی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: ۷۰ درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند.

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظر المهدی در اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی که در باز موزه دفاع مقدس برگزارشد گفت: همه بر این واقعیت اذعان داریم قوام هر جامعه ای به رعابت هنجارهای آن جامعه بستگی دارد غرض از هنجار قوانینی است که برای دوام یک جامعه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زنان و بانوان کشور ما اصولا حجاب مدار هستند واین هنر ماست که این دین مراری را در زنان بیدار کنیم تا جامعه ای دین ندار و حجاب مدار داشته باشیم.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه مسوول ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اند ادامه داد: برای اشاعه فرهنگ حجاب تنها کار فرهنگی کفایت نمی کند و باید همه دستگاه های ذی ربط در امر حجاب و عفاف پای کار باشند. 

وی با اشاره به اینکه  پلیس آخرین ایستگاه در زمبنه حجاب و عفاف است گفت: پلیس در زمینه حجاب و عفاف تمام تلاش خودش را به کار بسته تا تمام مسوولیت های اجتماعی اس را اجرایی کند. و طبق امارها و پایش های موجود در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است.

منتظر المهدی با اشاره به پیمایش های انجام شده در زمینه حجاب و عفاف گفت: بررسی ها و نتایج  حکایت  از آن دارد که بیش از ۷۰ درصد زنان ایرانی به  حجاب اعتقاد ‌دارند. باید تلاش کنیم این اعتقاد به فرهنگ و استفاده صحیح از حجاب تبدیل شود.

معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای اسمانی درآیین اختتامیه این جشنواره گفت ۷۰ درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    4 4
    یکی از نکاتی که حائز اهمیت است توجه به قیمت های لباس هاست. شما ببینید لباس های ناهنجار با قیمت های پایین و چادر و مدل لباس های مناسب با قیمت های هنگفتی عرضه می شوند. شما اگر یک اعمال نظر و ساماندهی در این عرضه ها و یک نوع ترغیب فضا برای استفاده از آن مدل های ناهنجار قیمت پایین انجام دهید کار بزرگتر و تأثیرگذاری انجام شده است
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    4 4
    حجاب را باید جدی گرفت و برای فرهنگسازی آن به طور گسترده تلاش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس