کد خبر 770969
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
ساوت گیت

سرمربی سه‌شیر تأکید کرد ژست توهین‌آمیز هافبک تیمش خطاب به داور بازی نبوده است.

به گزارش مشرق، گرث ساوت‌گیت در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش برابر اسلواکی در گروه F از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، در تمجید از مهاجم 19 ساله خود که گل برتری تیمش را در دقیقه 59 به ثمر رساند، اظهار داشت: با شناختی که از کار با رشفورد پیدا کرده‌ام، باید بگویم او بازیکنی پخته است. شروع سخت او در این بازی من را شگفت‌زده کرد، اما احساس می‌کنم تغییر بال‌ها مهم بود چون این اجاره را به رشفورد داد تا کمی از نقش دفاعی‌اش بیرون بیاید و خیلی خوب هم خود را با این تغییر وفق داد.

وی افزود: رشفورد پختگی فوق‌العاده‌ای دارد و از هیچ چیز نمی‌ترسد. به نظرم تیم هم اینطور بود و واکنش خوبی از خود پس از اینکه در نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم از خود نشان داد. مارکوس در حال پیشرفت است، اما در همین بازی دیدید که او چه عملکرد قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشت و در ضدحملات چه کمکی به ما کرد. رشفورد تأثیر بسزایی در این بازی داشت.

در این بازی دله ‌آلی در پی برخورد با مارتین اسکرتل، مدافع اسلواکی پشت محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد و وقتی دید کلمنت تورپین، داور فرانسوی بازی اعتقادی به ضربه خطا به سود انگلیس ندارد، به حالتی عصبانی ژستی توهین‌آمیز از خود نسبت به داور نشان داد که دوربین‌های تلویزیونی این صحنه را شکار کردند. بر اساس قوانین فیفا چنین حرکت‌های توهین‌آمیزی نسبت به داور بازی می‌تواند با 4 جلسه محرومیت بازیکن همراه شود.

سرمربی سه‌شیر در توجیه حرکت هافبک 21 ساله‌اش گفت: دله و کایل واکر در آن صحنه شلوغ‌کاری کردند و آلی آن ژشت را به واکر نشان داد نه داور بازی. آنها روش عجیبی برای برقراری ارتباط با یکدیگر دارند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس