کد خبر 770890
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
مشمئزکننده ترین روش های درمان زیبایی

برخی از روش های درمان زیبایی زیاد جلوه خوبی ندارند و ممکن است کمتر کسی راضی به انجام شان شود.

به گزارش مشرق، تلاش برای زیبایی از گذشته های بسیار دور در میان انسان ها رواج داشته و از روش های درمانی متفاوتی استفاده می کردند. برخی از این روش های درمان زیبایی زیاد جلوه خوبی ندارند و ممکن است کمتر کسی راضی به انجام شان شود. در زیر چندین نمونه از این روش ها که انسان ها به نام زیبایی انجام می داده اند را معرفی کرده ام.

حمام لایه بردار مارماهی

برخی از حمام های گران قیمت پوست بدن را به خوبی آبرسانی می کنند و بعضی از مردم در چین علاوه بر رطوبت رسانی برای این که پوست درخشانی داشته باشند داخل حمام های پر از مارماهی حمام می کنند. هر کدام از مارماهی ها به اندازه یک مداد هستند. ماهی ها به پوست بدن می چسبندو سلول های مرده پوست را می خورند.

پرتودرمانی

معمولا از کشفیات علمی استفاده های تجاری برده می شود. این کشفیات گاهی اوقات به سود بشریت است و گاهی اوقات باعث می شود که پوست انسان ها با عناصر رادیواکتیو آغشته شود. عناصر رادیوم و پلونیوم پوست را شفاف می کنند بنابراین اشعه رادیواکتیو هم در درمان بیماری ها و هم در محصولات آرایشی به کار برده می شود. این اشعه در کرم صورت، صابون، رژگونه و کرم پودرها استفاده شده است و به علاوه کسانی که می خواهند دندان های سفید و براقی داشته باشند از خمیردندان های حاوی این اشعه استفاده می کنند.

البته عیب این محصولات این بود کسانی که از چنین محصولاتی استفاده می کردند مبتلا به سرطان می شدند و از عوارض رایج آن ها زخم شدن پوست و ریزش مو بود. کسانی که با رادیوم سرکار داشتند دچار مشکل نکروز استخوان و سرطان غیرقابل درمان می شدند.

نیش زنبور

سعی کنید در مقابل توصیه های هنرمندان معروف کمی مراقب باشید هر کسی که هنرمند و زیباست به این معنی نیست که می تواند پزشک هم باشد. گوینت پالترو یکی از هنرمندانی است که از روش درمانی نیش زنبور برای زیبایی استفاده می کند.

این روش درمانی دردناک و حتی مرگ بار نیز می تواند باشد و یکی از مشکلاتی که در اثر این نوع درمان بوجود آمده از کار افتادن کبد است. کسانی که تمایل ندارند درد نیش زنبور را تحمل کنند از محصولاتی که حاوی سم زنبور است استفاده می کنند. البته این محصولات فقط جمعیت زنبورها را کم کرده و با خریدنش فقط پولتان را دور ریخته اید.

پدیکور با ماهی

ماهی ها در خوراک زیاد سخت نمی گیرند. اگر پاها را داخل وان پر از ماهی کنید به سمت شما می آیند و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. آن ها با رسیدن به قسمت های ضخیم پوست متوقف می شوند و گاهی اوقات باعث خونریزی پوست می شوند.

شاید عفونت از طریق آن ها به بدن وارد نشود اما گذاشتن پاها داخل وانی که قبلا پای شخص دیگری در آن بوده مضر است. در برخی مناطق این روش را ممنوع اعلام کرده اند چون ماهی ها و ظرف باید هر بار قبل از استفاده ضدعفونی شود که این کار در مورد ماهی ها غیرممکن بود.

رژیم کرم کدو

کاهش وزن در ظاهر به نظر ساده می رسد اگر کالری هایی که می سوزانید از کالری های مصرفی بیشتر باشند وزن کم می کنید اما غذاها به قدری خوشمزه و وسوسه انگیز هستند که به سختی می توان در مقابل آن ها مقاومت نشان داد.

یکی از روش های کاهش وزن بدون این که بخواهید از غذاهای خوشمزه چشم بپوشید این است که با کرم کدو رابطه دوستانه برقرار کرده و به او اجازه دهید در بدنتان بماند. کرم کدو قسمتی از غذاهای شما را می خورد و باعث کاهش وزن می شود. این روش در مواردی باعث تشنج، نابینایی، اسهال و حتی مرگ می شود.

جفت جنین

جفت عضوی است که در بدن پستانداران باردار رشد می کند تا اکسیژن و مواد غذایی را برای جنین فیلتر کند مواد زائد را از بین ببرد. بعضی از حیوانات جفت را می خورند اما انسان ها به روش دیگری از آن استفاده می کنند. آن ها از جفت در برخی از محصولات زیبایی استفاده می کنند. این محصولات نه تنها هیچ فایده ای برای بدن ندارند بلکه مضر نیز هستند.

حلزون

در روش درمانی با حلزون این جانور را روی پوست صورت قرار می دهند تا با حرکت ژل باقی مانده از ردپای حلزون نشانه های پیری روی پوست را از بین ببرد. کسانی که این کار را دوست ندارند می توانند از محصولاتی استفاده کنند که حاول ترشحات حلزون است.

منبع:بدونیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس