کد خبر 770771
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
جپاروف

دو بازیکن کلیدی خط میانی تیم ملی فوتبال ازبکستان در آستانه رویارویی حساس با کره جنوبی از اهمیت کسب پیروزی در این بازی گفتند.

به گزارش مشرق، فردا (سه‌شنبه) همزمان با بازی تیم‌های ملی ایران و سوریه در هفته پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا تیم‌های ملی ازبکستان و کره جنوبی نیز در دیداری سرنوشت‌ساز در تاشکند به مصاف هم می‌روند.

سامول بابایان، سرمربی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی گفت: دیدار بسیار مهمی را پیش‌رو داریم و می‌خواهیم مردم ازبکستان را خوشحال کنیم. باید در تمام نقاط زمین بجنگیم و راهی دیگری هم نداریم.

ماشاریپوف، هافبک جوان تیم ملی ازبکستان نیز در این رابطه اظهار داشت: بازیکنان ازبکستان تلاش می‌کنند تا در دیدار فردا به پیروزی رسیده و راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم.

وی درباره تأثیر نتیجه بازی ایران - سوریه روی سرنوشت ازبک‌ها گفت: ما فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم. نمی‌توانیم روی بازی ایران - سوریه تأثیر بگذاریم و روی آن حساس باشیم.

سرور جپاروف، هافبک باشگاه استقلال تهران و یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی فوتبال ازبکستان هم درباره دیدار برابر کره جنوبی گفت: بازی با کره یک بازی بزرگ و تهدیدکننده است. همه ما برای این بازی آماده شده‌ایم و آن را بازی مرگ و زندگی می‌دانیم.

در جدول رده‌بندی گروه A آسیا تیم ملی فوتبال ایران با کسب 21 امتیاز و صدرنشینی پیش از این صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرده است. تیم‌های ملی کره جنوبی، سوریه و ازبکستان نیز به ترتیب با امتیازهای 14 و 12 رقابت بسیار نزدیکی برای صعود به عنوان تیم دوم گروه دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 0
    ازبکستان در این چند بازی آخر از بس ضعیف کار کرد که سوریه هم ازش زد جلو بازی آخر این همه ایران خودشو جلوی کره کشت بعد اینها رفتن به چین باختن که دوباره شانس کره بره بالا!!فقط یه مشت ستاره کاغذی این تیم داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس