کد خبر 770769
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
پایین کشیدن پرچم‌های داعش در تلعفر

یک منبع محلی از حمله هوایی به کاروان خودروهای گروه تروریستی داعش در غرب استان کرکوک و هلاکت مفتی ارشد داعشی ها در این منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، این منبع محلی در استان کرکوک گزارش داد که حمله هوایی مذکور باعث هدف قرار گرفتن کاروان خودروهای عناصر تروریستی داعش در اطراف منطقه الریاض واقع در غرب این استان شد.


وی در ادامه افزود: این حمله هوایی چند کشته در بین صفوف داعشی ها برجا گذاشته به طوریکه اخبار تایید شده حاکی از هلاکت به اصطلاح مفتی ارشد داعشی ها در کرکوک است.

منطقه الریاض یکی از مناطق وابسته به الحویجه از مهم ترین پایگاه های داعش در استان کرکوک به شمار می آید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 2
    به درک
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    1 2
    ایران موقع محاصره اربیل توسط داعش 10 هزار می تواند بفرستد اما در موقع رای گیری سرلشکر باقری نمی تواند 4000 نیروی کوفی مرام حشد الشعبی را به سوی اربیل روانه کند اگر ما امروز در اربیل و سلیمانیه شهید نشویم فردا باید در سنندج همدان و تهران باید جنگ کنیم سریع باید توسط ارتش های ایران و ترکیه برای مهرماه نیرو ولجستیک به کردستان عراق برای مبارزه با پژاک و پ ک ک فرستاده شود تا دولت عراق هم بتواند جهت هرگونه تجزیه طلبی عرض اندام کند-- دارند فرماندهان مقاومت به آقا خیانت می کنند
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    1 1
    آخر این عکس یادگاری گرفتن شد کار باید ایران و ترکیه در مرزهای مشترک با عراق مانور مشترک برگزار کنند یا در خاک ایران و یا در خاک ترکیه و یا در خاک دو کشور بطور مشترک و همزمان تا پیامشان را به آمریکا سریعتر بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس