استخر پارتی

بعد از برگزاری تورهایی تحت عنوان همسریابی، حالا چشم ها به تابستان پارتی های مختلط در آخرین روزهای این فصل روشن شده است؛ پارتی های تابستانی همراه با رقص، پایکوبی و شیرجه و شنای اجباری در رودخانه!

به گزارش سرویس جامعه مشرق- تابستان به همان سرعتی که در ایام نوجوانی و روزهای مدرسه نرفتن سپری می شد، می گذرد و چند روزی بیشتر تا پایان آن نمانده. همین موضوع باعث شده تا مشاغل و فعالیت هایی که در این فصل به اوج خود می رسید - مانند تورهای مسافرتی- تمام تلاش خود را برای جذب مشتریان در معدود روزهای باقیمانده بکنند.

تبلیغات گسترده ای که این روزها فضای مجازی را پر کرده و همراه با تصاویری است که جوانان را به سمت خودشان جذب می کند، در تلاش است تا این چند روز  باقیمانده را به بهترین نحو، تبدیل به پول نقد کنند؛ تبلیغاتی همچون اردوهای دانشجویی، تورهای دانشجویی، تورهای گردشگری ، تورهای طبیعت گردی و...عناوینی هستند که به شدت در فضای مجازی تبلیغ می شوند آن هم بصورت کاملا آزاد که هیچ گونه نظارتی بر روی آن نیست و به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای اباحه گری فعالیت می کنند.

هنوز خاطره تورهای مختلط و گردش های دسته جمعی به بهانه همسریابی از ذهنمان پاک نشده بود که حالا "تابستان پارتی" ها از شبکه های اجتماعی و تورهای یک روزه سر در آورده اند و برای جذب مشتری در این روزهای اخیر، به رقابت جدی تر مشغولند؛ تابستان پارتی هایی همراه با شیرجه و شنای مختلط در حوضچه های طبیعی. تورهای یک روزه ای که بیشتر به پارتی های تابستانی می مانند و قبل از آنکه گشت و گذار در طبیعت هدف گردانندگان تور باشد، خوش گذرانی های خاص برایشان اهمیت دارد.

همین چند ماه قبل بودکه  موضوع برگزاری تورهای همسریابی و بر قراری روابط خارج از عرف و شرع به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده بود؛ تورهای یک روزه همسریابی که بیشتر به دامی برای زنان و دختران دم بخت پهن شده بود حالا جایشان را به تابستان پارتی ها داده اند و پا را از قبل هم فراتر گذاشته اند. حالا اما برگزاری تورهای یک روزه طبعیت گردی، آنهم با شباهت های بسیار به یک پارتی تابستانه، فصل جدیدی را در تورهای مسافرتی باز کرده و با به نمایش گذاشتن ولنگاری فرهنگی، بی تفاوتی دردآور برخی مسئولان به اتفاقات جامعه را به رخ می کشد.

تابستان پارتی ها، از جنوب تا شمال

تابستان پارتی ها این روزها، به داستان پر حاشیه ای تبدیل شده اند که هر از چند گاهی از گوشه و کنار  کشور سر در آورده و توجه ها را به خود جلب می کنند. پارتی های مختلطی که به اسم تور های طبیعت گردی برگزار می شوند و در نبود نظارت دستگاه های مسئول به نمادی برای ولنگاری فرهنگی تبدیل می شوند.

اواخر تیرماه بود که یکی از تورهای غیر مجاز در شهرستان دزفول سه جوان را به کام مرگ فرستاد و برای چند روز به موضوع داغ اخبار تبدیل شد.19دختر و پسری که برای تفریح به رودخانه چال کندی دزفول رفته بودند ، با وجود داشتن جلیقه نجات و تیوپ درگرداب چال کندی مرگ را در آغوش کشیدند و تا مدت ها به اخبار داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شدند.

29تیرماه از یک گروه 19نفره، سه نفر در  گرداب دره ارواح فرو رفتند تا دره کول خرسون برای همیشه به دره ارواح تغییر نام دهد. در همان ایام که غیر مجاز بودن تور مذکور بر سرزبان ها افتاده بود، کمتر کسی فکر می کرد که سازمان گردشگری پاشنه هایش را برای مقابله با اینگونه تورهای گردشگری بالا نکشد و مقابل فعالیت دیگر تورهای غیر مجاز و پر شباهت به پارتی های تابستانه را نگیرد.با اینکه تنها یک ماه و اندی از اتفاق دردناک چال کندی دزفول می گذرد اما فعالیت برخی تورهای مسافرتی برای جذب جوانان برای شرکت در سفرهای مختلط همچنان ادامه دارد.

تور طبیعت گردی با شنای اجباری!

اینجا شیراز است. تبلیغات مجازی نشان می دهد جوان های شیرازی برای داشتن یک آخر هفته شاد گزینه های زیادی پیش رو دارند؛ از گشت و گذار در حافظیه و سعدیه، تا گشت و گذار در بین جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر. اما در این بین حداقلی نیز هست که پارتی های تابستانه و مختلط را به تمامی جاذبه های گردشگری شهرشان ترجیح می دهند.

تبلیغات رنگارنگ تورهای مختلط تنها به گشت و گذار در طبیعت و پایکوبی در طول مسیر محدود نمی شود و برخی افراد و برگزار کنندگان تور در شیراز پا را از این نیز فراتر گذاشته اند و با برگزاری تورهای هفتگی طبیعت گردی، شنای مختلط در حوضچه های آب رودخانه ها و آبشارهای منطقه را نیز تبلیغ می کنند. عکس ها و فیلم های منتشر شده توسط این آژانس ها هم حکایت از تابستان پارتی هایی دارد که دختر و پسر قرار است با شنا در فضای مختلط چند ساعتی را بدون محدودیت های دست و پاگیر سپری کنند!

کافی است با دفتر آژانس تماس بگیری تا کلیات و شرایط این سفر یک روزه برایت توضیح داده شود. "س" سفر، این تور را به صورت هفتگی برگزار می کند و هر هفته طبیعت دوستان و افرادی که خواهان روابط آزاد و افسار گسیخته هستند را میهمان تابستان پارتی مختلط در طبیعت زیبای شیراز می کند.

تنها پرداخت 69هزارتومان به این آژانس مسافرتی کافی است تا مهمان تور یک روزه تنگه گمبیل و شنای مختلط در حوضچه های طبیعی رودخانه باشید. "س" سفر حتی برای طول مسیر هم برای شما برنامه دارد و برای رفاه مشتریان و بیشتر خوش گذشتن به آنها تنها از اتوبوس هایی استفاده می کند که سیستم صوتی  حرفه ای داشته باشند و بساط رقص و پایکوبی تا مقصد مهیا باشد.

تابستان پارتی های شیراز، قوانین خاص خودش را دارد.اینجا شنا و شیرجه زدن اجباری است و اگر با شنا کردن مختلط زن و مرد مشکل دارید بهتر است فکر رفتن به این تور یک روزه را از سرتان بیرون کنید. آنطور که مسئولان این آژانس می گویند پریدن داخل آب و شنا کردن اجباری است و همه باید از هیجان آبنوردی لذت ببرند!!

مدیر تور مدعی است مشتری های زیادی در برخی شهرها برای خود دست و پا کرده و تور های یک روزه مختلفی را هم برگزار می کند. قبل از رفتن به برخی از این تورهای یک روزه باید خودتان را برای 18فرود هیجانی آماده کنید چون اینجا شنا کردن و شیرجه زدن های مختلط اجباری است و خواسته یا ناخواسته باید در توری که برایتان پهن شده فرود بیاید!

موضوع چندان پیچیده نیست چون اینبار هم در غفلت مسئولان و نبود برنامه های فرهنگی تور بزرگی پهن شده تا جوانان و فرهنگ جامعه را به صید خود در آورد. تورهای مختلط، تابستان پارتی ها و شنا کردن های مختلط به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده اند و هر روز نیز شاهد ظهور و بروز شکلی نو از هجوم فرهنگ بیگانه در کشور خواهیم بود، یک روز به نام تور های همسریابی و روز دیگر به نام تابستان پارتی ها با شنای مختلط. گویی هر روز تور تازه ای پهن می شود و مسئولان به خواب عمیق تری فرو می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 60
  • سعید IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    از وقتیکه آژانس های مسافرتی ، ماهواره و حالا موبایل هوشمند در ایران جان گرفتن ابتذال فرهنگی هم شروع شد . بسیاری از افراد کم جنبه ایرانی که به خارج از کشور سفر میکنند ، رفتارهای زشت و قبیخانه ای از خود نشان میدهند ( مثالش در یوتیوپ زیاد هست ) و واقعاً نماینده های بدی برای ایران هستند . وقتی هم به ایران برمی‌گردن ، تحت تاثیر فضای خارج از کشور ، سعی میکنن بی حیایی و بی غیرتی را ضمیمه زندگی خود کنند تا موعد سفر بعدی فرا برسه ! اخیراً هم تورهای داخلی را مد کرده اند با اوصاف اسفناکی که شما توضیح داده اید ... فقط من موندم این دخترا پدر مادر ندارن ؟؟؟ چطور به اینا اجازه میدن ؟؟ بدبخت اون پسری که میخاد با چنین دخترایی ازدواج کنه !
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      7 5
      با اين نظر موافقم بعلاوه اينكه تنها دخترها را نبايد مذمت كرد بلكه پسر هاي شركت كننده در اين تفريحات ناسالم را هم بايد تقبيح كرد،ديگر خيلي كم ميشود به پسر هايي كه به خواستگاري دختري ميروند اعتماد كرد......
    • پويا IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      16 19
      بايد برنامه ريزهاي اين تورها را پيدا كرد و چوب توي آستينشون كرد كه مروج و مجري اين ابتذالها در ايران هستند. وزارت اطلاعات بايد فكري به حال اينجور برنامه ها كه صرفا جهت ابتذال جوانان از طرف غربيها طراحي و توسط عوامل داخلي اجرا ميشود بكند
  • رامین IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    لجام گسیختگی فرهنگی در ایران از دوم خرداد ۱۳۷۶ آغاز شد و حتی دولت نهم و دهم هم نتونست جلوش بایسته ! واقعیت اینه که شیطان خوب میدونه آخرای کارشه و تمام اعوان و انصارش را بسیج کرده برای نابودی معنویات و حیا در نسل بشر !! قتل و خونریزی و نسل کشی هم که توسط سایر اذناب شیطان برقراره ! ( میانمار ، یمن ، افغانستان ، عراق و ...... اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      40 62
      این حرفا چیه میزنی امام زمان بخاطر تور مختلط باید ظهور کنه زشته آبرو اسلام نبرید
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      22 71
      از زمان پایان جنگ شروع شد داداش
  • ریحانه IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    این پسرایی که در این تورها شرکت میکنن و از دخترای مردم سوء استفاده میکنن ، معمولاً برای ازدواج به دنبال دختری میگردن که آفتاب مهتاب ندیده باشه !! اما کور خوندن ! چون خداوند وعده داده که زنان پاک را قسمت مردان پاک میکنم و بلعکس .
    • مهدي IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      84 39
      احسنت مردان پاک با زنان پاک و زنان پاک با مردان پاک
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      44 36
      ایکاش حرف شما درست بود ولی متاسفانه مثال نقضش زیاد دیدیم که آدم سادم گیر آدم عوضی افتاده
  • پدرام سماواتی IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    63 55
    موضوع گزارش باعث تاسفه و در مورد تورهای داخلی است .. اما در مورد تورهای خارجی باید بگم که اوضاع خیلی وخیم تره !! یعنی خارجی ها و بخصوص مسلمانان کشورهایی مثل مالزی ، دوبی ، ترکیه و .... وقتی سر و وضع ایرانیانی که به اونجا سفر میکنن را می بینن واقعاً هاج و واج میمونن که یعنی واقعاً اینا شیعه هستن !؟؟؟ یه بنده خدایی را میشناسم چنان اعتیاد به سفرهای خارجی پیدا کرده که اخیراً حتی قسمتی از طلاهای خانمش را فروخت و یواشکی خانمش رفت تایلند !!!!!
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      76 26
      طرف با لباس رفته توی آب دیگه مختلط و غیر مختلط فرقش چیه ؟ تفریح سالم از نظر شما چیه ؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      55 20
      طرف با لباس رفته توی آب دیگه مختلط و غیر مختلط فرقش چیه ؟ تفریح سالم از نظر شما چیه ؟
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      35 60
      جناب طرف با لباس رفته تو آب . خواهر یا مادر عزیزت با لباس بره تو آب با یه مشت مرد آب بازی کردن خیلی کیف می کنی دیگه ؟ اونجوری میشه اوج غیرت اصلاحاتیت
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      25 33
      به ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ واقعا که.... احتمالا از بس فیلمها و تصاویر مستهجن دیده اید دیگر اینکه زنی لباس به تنش چسبیده باشد برایتان مهم نیست!
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      1 4
      جناب با لباس تو آب، این عکسها قابل پخشهاش بوده
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    62 78
    حقارت و رزالت از ملزومات ولنگاریست
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      22 28
      هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    • سید دکتر محمود IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      42 22
      رذالت درسته عامو . چرا اکثر شما برادران ارزشی سواد نگارش ندارید؟!
    • محمدعلی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      35 21
      به فرض محال که شما سواد هم داشته باشید اما عقل رو که مطمئنا ندارید
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    40 38
    سلام. ازاین حرفها دیگه گذشته ودیگر بخیه به آبدوغ میزنید. برویدچاره کنید تا جزیره لختی ها درهندوستان وسواحل اسپانیا و قمارخانه های لاس وگاسی را بنانگذارند. آنقدر گل وبلبل درشب وروزهای همه شهرهای بزرگ وکوچک درست شده که فردانگشت بدهان میشود که مگر اینجا ایران است وحکومت اسلام وسرف آبروداری برای اسلامیت وفرهنگ جامعه؟؟؟!!!واقعا فاجعه شده است .خودمان را زده ایم بکوچه علی چپ عزیزم. حداقل زمان شاه مراجع وعلما ومنبری ها ومادحین چاک کار را داشتند وخیلی ازهمین مردم حرمت را نگهمیداشتندو حالاچکنیم که بسیاری ازهمین نامبردگان وبویژه مادحین باید کلاسهای رقص و تنبورزنی راهم آمورش بدهند.
  • IT ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    49 83
    خدایا هرجا میریم یه عده مشغول کثافت کاریند توشهر پارک خیابون لب دریا کوه جنگل کویر طلب کار هم هستن حرف بزنی میگن اینجام ازادی نیست
  • سیری DK ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    74 34
    نوچ نوچ نوچ.چه بده آدما یکم شاد باشن. خدا به دور.به زور مردم رو میبرن یکم بخندن و شادی کنن.میبینی مشرق
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      16 35
      وای وای وای شادی خرکی که دو ثانیه هم دوام نداره البته وقتی خالی باشی حاضری حتی با فلان هم پر شی
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      22 3
      خدا يكي از اون آدماي شاد نصيبت كنه!
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      14 40
      شبيخون فرهنگي سالهاست ما را از خود بيخود كرده است وگرنه اينهمه جنايت و سفاكي در جهان و سكوت ما بعيد بود
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    48 46
    دشمن دوستی ها و روابط نامشروع ؛رواج متعه (عقد موقت) هست,باید حرف های خاله زنکی و غیر اسلامی و خرافی و فرنگی را کنار گذاشت به به اسلام اعتماد کرد
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      15 27
      کار از این حرفها گذشته. مشکل مسئولان میانی جمهوری اسلامی هستند که خودشان بی خیال و اغلب فاسد شده اند
  • علی IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    25 23
    "س" دیگه چیه؟وقتی کار خلاف شرعی انجام میشه و میخواین خبرش رو ب مردم بازگو کنید،مستقیما بگید،اگه از اول اینجور مراعات های نا به جا نبود امروز تو این شرایط زندگی سخت افراد عادی کسایی نبودن ک پول بیت المال رو بخورن یه ابم روش
  • حسن IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    93 17
    این جوری که شما می گید نیست که مثلا یک عده پسر و دختر مجرد برن پارتی،تورهای مسافرتی با اعلام یک مقصد علاقه مندان رو با خودشون به این مکانها می برن و معمولا افراد حاضر چندنفری از یک خانواده اند یا از قبل با هم دوستند.
  • امیر US ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    89 37
    بین دو انتخاب بد محدودیت دینی و آزادی منجر به ولنگاری، دومی را ترجیح می دهم.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      34 25
      شعور نباشه فقط برداشتت آزاده نه چیز دیگه، بشر برای انسان باقی موندن نیاز به محدودیت داره و آزادی بی حد نهایتا خودش رو نقض میکنه میفهمی که عزیزم اصلا اگه تو آزادی چرا هیچوقت فساد و جنایتهای افسارگسیخته غرب به چشمت نمیاد فقط آزادی که ولنگار باشی و به دین بتازی؟ جناب رووووشن فکر
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      19 34
      حتی حیوانات هم بی قید نیستند
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      5 38
      میمون ها به شدت بی قید هستن. یه نوع شامپانزه کوچیک وجود داره که به شکل عجیبی جامعه شون فاسد هستند دانشمندارو متعجب کردن و به هیپی های جهان حیوانات معروف هستند.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      7 34
      امیر جون دومی رو ترجیح میدی چون غیرت برات یک واژه نامفهومه . چون خواهرت با چند تا پسر بره کنسرت رقص ذوق زده میشی بدبخت
    • US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      31 10
      ناشناس ۱۲:۳۱ خجالت نمیکشی درباره خواهر طرف نظر میدی؟ خوبه اون هم راجع به خواهر خودت همچین حرفی بزنه؟ شعور و ادب و احترام رو رعایت کن
    • ali IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      1 3
      اقا منم ازادی می خوام شب در خونت را باز بزار مثل کانادا
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    دست از سر ملت بردارید!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      25 43
      20 سال است که از همه جهت بر سر این مردم بمباران فرهنگی میشود از داخل و خارج و دانشگاه و مهاواره و تلرگام و اینستاگرام .خوب معلومه که جوانها دچار مشکلت رفتاری و طلاق و فساد اخلاقی میشوند.
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    60 33
    این چیزها نتیجه طبیعی مدرنیته است. ارزشهایی که شما دنبال آن هستید مال سنتها است. همه این ابزارهای ارتباطی عصر جدید یک هدف دارند و آن حذف مرزها است.
    • امیر US ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      32 10
      دقیقاْ. ارزش های مشرق با ارزش های مغرب فرق دارد. این که کدام بهتر است باید بحث کنیم و می رسیم به اینکه متاسفانه یا خوشبختانه ارزش های غرب منطقی تر هستند
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      6 12
      به امیر - فاجعه هم همین حذف مرزها است. بدون مرزها ارزش معنایی ندارد. انسان هم می شود حیوانی مانند سایر حیوانات. آنها هم بین خود مرز ندارند.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    12 54
    همه جوون ها طمع دارند برای زندگی بهتر... بعضی ها با همین طمع به کمتر از عشق حقیقی و ملاقات پروردگار راضی نمیشن... و نهایت طمع بعضی های دیگه یک آبنبات چوبیه! ما دیگه به مسئولین امیدی نداریم خودمون باید یه کاری بکنیم.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    66 13
    مشرق دیگه تو هم پیاز داغشو زیاد نکن. اکثر مردم ایران با فرهنگ، متدین و متمدن اند
  • امیرعباس IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    70 36
    امام خمینی "هرگاه مسئولان کاخ نشین شدند، باید فاتحه ی این انقلاب را خواند". چطور انتظار دارید این جوانان با "دور رویی" و "زر اندوزی" برخی مسئولان باز هم در راه حقیقت و درستی گام بردارند؟؟؟
    • US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      4 5
      فقط اینجور مواقع از امام خمینی یاد میکنید و یه مطلب میگید! غیر موقع اصلا امام خمینی فراموشتون شده.
    • US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      5 7
      اگه الان امام خمینی زنده بود از این که افولگراها اینچنین خون ایران رو میمکن سخت عصبانی و ناراحت میشد
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 8
    اگر به جای زور لج بازی از فرهنگ سازی ساخت انیمیشن فیلم استفاده می کردید این نمیشد از اشتباهات درس بگیرید
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    29 79
    خاک تو سر پدر و مادرشون
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    26 63
    نکته خطرناک این است که این هنجارشکنی ها ،حمایت سیاسی هم دارد. ۹۰ درصد رای اصلاح طلبان با حمایت از « بزن و برقص» جمع شده. اصلاح طلبی خلاصه شده در « بزن و برقص» .
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      11 33
      کاملا" درسته و همچنین پس انداختن نطفه زنا در پارتی شبانه و استخرپارتی و تابستان پارتی و سبز پارتی و کوفت زهرمارپارتی
  • سینا IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    78 16
    نمردی اینقدر لغت مختلطو تکرار کردی؟شنای مختلط شیرجه مختلط.خب بابا فهمیدیم.بعدش؟اگر هم شنای اجباری باشه اونجا اجبار کردن دیگه.از تو خونه که به زور قپونی نزدن ببرن تور.
  • امانی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    22 86
    خوب شما فکر میکنید برای چی جناب روحانی 24 میلیون رای اورد اگر رئیس جمهور روحانی (نه روحانی )در مذمت اینگونه رفتارها وجلوگیری از انها داد سخن داده بود بیشتر از 3الی 4میلیون رای هم نمیاورد البته اینها تعبیر اسلام اصلاح طلبان هست یعنی اسلام شادی وشور اینچنینی نه اسلام شادی وشعور امثال شهیدان والا مقامی همچون حججی ها بالاخره جهنم خدا باید پر بشه که جای امثال ما نباشه
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      43 3
      اصولگراها هم در انتخابات فقط روی اقتصاد مانور دادن نه بحث حجاب و موارد مشابه چون میدونن این حرفا دیگه خریدار نداره
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    15 80
    مردم چرا میزارن این دختر پسرا تو هم بلولند؟ چرا پوستشونو نمیکنن؟
    • US ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      9 44
      خخخخخخخخخخخ دمت گرم و خخخخخخخخ خوب مسخرشون کردی
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    9 28
    این چیزا بیشتر بر میگرده به فرهنگ خانواده ها فرهنگ و اعتقاداتشون که متاسفانه رشد مثبتی نداشتیم در این چند ساله در این زمینه
  • محمود IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    12 50
    خاک بر سر همچین پدرومادری که همچین دختروپسری تربیت کرده انگل جامعه که میگن همینا هستن. البته پدرومادراشون هم مثل بچه هاشون حتما همینجوری خوش میگذروندن که میذارن بچه هاشون هم تجربه کنن
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    7 33
    متن باحالي بود، دمت گرم
  • فرهاد IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    63 18
    به شما چه ، شما چیکاره ای هرکسی تو قبر خودش می خوابه کارای دیگران به شما ربطی نداره بفهمید آخه هرکی مسئول کارای خودش
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      7 20
      اتفاقا یکی از سوالات قیامت همین است که چرا در مقابل جامعه بی تفاوت بودی! جامعه مثل کشتی است. کسی نمی تواند جای خود را سوراخ کند.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    14 6
    علی برکت الله ......
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 38
    شخصی که گناه را دوست دارد کارهایش بر خلاف انسانیت هست وباید از آن پرهیز کرد ،عبارتند از: فساد و فحشا، طلاق. بی رحمی. دروغگویی ، آزار وازیت همنوعان خود وکل طبیعت ، دزدی ، اختلاس ودستبرد زدن به اموال بیت المال، بالا رفتن از دیوار مردم و.....
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    37 8
    متاسفانه تو این مملکت اگر یک امری یا موضوعی مطابق با معیارهای شخصی فرد نباشه ، فکر میکنه همه چیز بر فناست ،
  • ali IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 28
    جناب مشرق، حکومت ایران حریف تهاجم حرفه ای قدرتهای بزرگ دنیا و رسانه های انها نشد و ایران شیعه و پاک از دست میرود
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    6 23
    الناس علی دین ملوکانه. اگر سوابق اخلاقی و خانوادگی برخی مدیران اجرایی را بررسی کنید میبینید که هم سنخ هستند
  • سید دکتر محود IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    6 1
    عکس وسطیه که انگار زمسنونه!
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    6 32
    شکر خدا که دیگه آمریکا نمی تونه ادعای عدم ازادی بکنه
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    16 0
    راه حل این مشکلات فقط و فقط تسهیل ازدواجه. فقط و فقط.. جوانهای مجرد تشنه جنس مخالف هستن و فشارهای عاطفی و جنسی به شدت آزارشون میده... آدم اگه زیاد تشنه بمونه آب دریا رو هم می خوره گرچه این کار تشنه ترش می کنه. حالا شما هی بیا از دین و ایمان بگو! فقط و فقط ازدواج!! با ازدواج هم سلامتی روانی جوانها حفظ میشه هم سلامت اخلاقی جامعه هم دین گریزی به شدت کاهش پیدا می کنه.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    21 2
    مسلما همشون مجردن. مشکل ازدواج رو حل کنید
    • آقای مسئوول IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      11 0
      چشم انشاالله به زودی حل میکنیم.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    15 4
    به ما ربطی ندارد نه تابستان پارتی میریم و نه خبرازاینا میخواییم داشته باشیم این افراد به رئیس و معاون ادارات وصل میشن لطفا" اینارو به اونی بگید که پشت میز نشستن نه ماهاااااااااااااا
  • علی محمد بروجردی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    9 33
    قوه قضائیه و نیروی انتظامی کلاشو پرت بده بالا
  • وحید IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    10 34
    بدون شک راه حمله دشمن همین ورود شبکه های اجتماعی و رواج بی بند و باری است . دین و تقوا از بین جوانان اگه رخت بربندد دیگر مسلمانی نخواهد بود. بایستی مراجع عظام تقلید و رهبر انقلاب در این امر با حدت و شدت ورود پیدا کنند.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      10 26
      دلت خوشه وحید . هزاران بدتر از ایناش در پیشه اما مطمئن باش آب از آب تکون نمیخوره
    • محمد US ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      3 3
      خخخ رفیق ناخوشی شما خودمون تو کشور باعث بوجود اومدن این فضا شدیم مسئولین ذهنمون رو منحرف به دشمن.میکنن واس اینکه کم.کاری خودشون رو پنهون کنن تو قران این همه راجب تفکر صحبت شده برو یکم فک.کن راجب این قضایا
  • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    27 10
    برید فکرتون و اصلاح کنید که با هر چی راجع به جنس مخالف مشکل دارید به شما ها چه ربطی داره چند تا دختر و پسر برن تفریح چرا تو همه چی میخواید دخالت کنید؟ به امثال شما ها باشه زن و شوهرم باید طبق نظر شما با هم رابطه داشته باشن ناراحتیت برید عربستان زندگی کنید اینجا ایرانه
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    6 1
    این شنای اجباری که نوشتین اونوخ من بلد نیستم شنا کنم باید غرق بشم یا اول آموزش میدین چند جلسه پول آموزشو جدا میگیرین اونوخ شیرجه هم یاد میدین ملتو مسخره کردین
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      0 3
      چی؟!
  • محسن IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    9 1
    من اصلا موافق این نوع تفریحات نیستم....ولی تا حالا فکر کردیم برای تفریحات و پرکردن وقت جوونهای مملکت چی کار کردیم...ببینید یه باشگاه ورزشی یا استخر یا ...چقدر هزینه داره...یه سری که فقط میخوان جیب خودشونو پر کنن اصلا کاری به این چیزا ندارن اونوقت یه عده هم نشستن آب بازی ملت رو آنالیز میکنن....لطفا واقع بین باشین.همین....
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      2 5
      متأسفانه جوون های امروز این تفریحات را بیشتر میخوان تا ورزش و....... وگرنه در همه شهر ها امکانات ورزشی هست حد اقل یه زمین فوتبال و والیبال دیگه پیدا میشه این افرادی هم که به این مسافرت ها میرن قطعا شرایط مالی نسبتا خوبی دارن اگه بخوان میتونن تفریحات دیگه ای انتخاب کنن مشکل ارزش ها و سلیقه هاییه که عوض شده
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    26 13
    شما که اینقد درست و پاک هستید چرا عکس های اونا رو بدون پوشش چهره توی سایت گذاشتید، اینکار از مرام و مسلک مسلمونی نیست
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      5 4
      اینا خودشون صد جا پخش کردن چه فرقی داره مشرق هم بذاره یا نذاره؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    5 1
    راه حلش ازدواج دختر پسرها در سنین پایینه اما اوضاع اقتصادی سن ازدواج رو به 30 سال و بیشتر رسونده و یکسری کلا ازدواج نمی کنن پس اگر می خواین ریشه ایی مشکلو حل کنید اولا باید اوضاع اقتصادی مملکتو درست کنید که لازمش برخورد واقعی و جدی و بی تعارف با اراذل اقتصادیه که این برخوردها دیده نمی شه دوما از مدارس جای آموزش مثلثات و سایر دری وری ها امثال ساده زیستی را آموزش دهید و نهادینه کنید یکسری از مراسم های مضخرف عروسی هم باید کلا از فرهنگ ایرانی خط بخوره مثلا 1 مراسم که هزینه اش نصف شود پاتختی و نامزدی و عروسی و ... همه بشه 1 مراسم . پسره می خواد ازدواج کنه 100 میلیون تومن باید خرج کنه و تا 50 سالگی یکضرب کار کنه زن و بچش گشنه نمونن خوب جاش می ره تفریح تکنفره ارزون و باحال !!! ریشه ها را درست کنید همه چی اتومات درست می شه .
  • محمد US ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    7 5
    بابا جوان ها چکار کنن بنده های خدا الان من جوان چه تفریحی میتونم جز این برنامه ها داشته باشم چاره ای نیست خب دیگه چه بنامه تفریحی داخل کشور ما وجود داره نیستش دیگه به نظر من اگر مجرمی تو این قسمت ها وجود داره مسئولینن تو این حوزه ها نه فرد دیگه ای شما رسانه ها هم هرچه تلاش میکنید انقدر مسئولین پوست کلفت شدن میخونن هم ولی هیج جایی نیست جواب پس بدن و براشون اهمیتی نداره واقعا
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      2 8
      چرا. یک عده تفریحشان کمک به دیگران و رفتن به اردوی جهادی است
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    8 8
    هر روز مردم در حال دور شدن از سایت مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس