کد خبر 770604
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
مسلمانان میانمار

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی از قتل‌ عام و مهاجرت اجباری مسلمانان میانمار گفت: دولت این کشور اقدامات لازم را برای حفظ حقوق آنها انجام دهد.

 به گزارش مشرق، نفیس زکریا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی از قتل‌عام و مهاجرت اجباری مسلمانان میانمار تقاضا کرد دولت این کشور اقدامات لازم را برای حفظ حقوق آنها انجام دهد.

وی افزود: دولت میانمار باید موظف است با تحقیق درباره کشتار مسلمانان عاملان این جنایت را مجازات و اقدامات لازم را برای حفظ اقلیت مسلمان انجام دهد.

به گزارش داون، زکریا گفت: پاکستان با کمک جامعه جهانی و سازمان کنفرانس اسلامی برای دفاع از حقوق مسلمانان میانمار وارد عمل می‌شود.

ظرف یک هفته گذشته ۴۰۰ نفر از مسلمانان میانمار کشته شده‌اند و بیشتر آنها در حال فرار به کشور بنگلادش هستند.

طبق آمار سازمان ملل متحد ۳۸ هزار نفر از مسلمانان میانمار به بنگلادش مهاجرت کرده‌اند این در حالی است که کمپ‌های موقت امکانات لازم برای اسکان آنها را ندارد.

سازمان ملل متحد درباره بروز فاجعه انسانی در کمپ‌های مسلمانان میانمار در بنگلادش به علت نبود امکانات لازم هشدار داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    2 0
    باید ایران کنفرانس اسلامی در این خصوص و نحوه ارسال تسلیحات به مسلمانان ترتیب دهد
  • ج د ا IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    0 0
    در خبرها خواندیم که دولت پاکستان به دولت و نظامیان میانمار سلاح های زیادی فروخته است و امروز پاکستان ابراز نگرانی میکند از کشتار مسلمانان میانمار!!!! خوب نامرد بی وجدان تو سلاح به این بودایی های بت پرست حرامزاده وحشی نده که مسلمانان را بکشند کمک به مسلمانان مظلوم میانمار پیشکشت - عجب دولت خائنی داره این پاکستان معلوم نیست اصلا چطور آدمهایی هستن؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس