کد خبر 770506
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با شرایطی که برانکو ایوانکوویچ برای پرپسولیس ایجاد کرده، باید برای این تیم خوشحال بود.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره شانس پیروزی پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان گفت: بازی خیلی سختی پیش روی پرسپولیس است. نتیجه بازی رفت به ضرر این تیم بود چرا که تساوی در دیدار رفت در حالی رقم خورد که پرسپولیس میزبان بود. الاهلی می تواند با یک تساوی بدون گل هم به مرحله بعد برسد. آنها قطعا با تفکر خاصی به میدان می آیند و بازیکنان پرسپولیس نباید از حداقل فرصت های خودشان راحت بگذرند. فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند الاهلی را شکست دهد می تواند به فینال رقابت ها هم برسد.

وی که سابقه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را به عنوان سرمربی هم دارد ادامه داد: عملکرد کادر فنی پرسپولیس کاملا قابل دفاع است و من فکر می کنم در لیگ برتر به راحتی می توانند قهرمان شوند اما بازی های لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی دارد. بازیکنان پرسپولیس و شرایط این باشگاه هم باید متناسب با کادر فنی بوده و به فوتبال روز آسیا نزدیک تر شود. برانکو با کارهایی که در پرسپولیس کرده است موفق شده تا اخلاق حرفه ای را در بین بازیکنانش ایجاد کند. بازیکنان مثل یک کارمند شده اند. از صبح تا شب در اختیار باشگاه هستند. طبیعی است با تفکرات سرمربی، بطور کامل آشنا شوند. واقعا برای سیستم فعلی که در پرسپولیس حاکم شده است باید خوشحال بود. همه چیز روی نظم است و قطعا ادامه این روند باعث می شود تا پرسپولیس مدت‌ها در بهترین شرایط باقی بماند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس