نیروهای سوریه در غوطه شرقی

نیروهای سوری و مقاومت در عملیاتی مشترک موفق شدند یکی از تونل های تروریست ها را کشف کنند و با جاسازی مواد منفجره، این تونل را بر روی عناصر تروریستی جبهه النصره منفجر کنند.

 به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از یک ماه، عملیاتی را علیه عناصر تروریستی در محله « جوبر» انجام دادند و موفق به پیشروی های جدید در این منطقه شدند.

در این حملات غافلگیرانه، نیروهای سوری و مقاومت توانستند با شکستن خطوط دفاعی تروریست ها، خسارت های سنگینی را به آنان در محله جوبر وارد کنند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین پس از درگیری های نفس گیر چند ساعته موفق شدند با عقب راندن تروریست ها، خود را به منطقه راهبردی « حرمله» برسانند؛ در جریان این درگیری ها ۴۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

به گزارش مشرق، منطقه راهبردی حرمله، محله جوبر را به محله عین ترما در غوطه شرقی دمشق متصل می کند. همزمان با عملیات نیروهای پیاده نظام در این محور عملیاتی، یگان موشکی جبهه مقاومت به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در مناطق مختلف محله های جوبر و عین ترما است؛ در این حملات موشکی، تعداد زیادی از مقرهای تروریست ها به طور کامل منهدم شد.

جنگ زیر زمینی در محله عین ترما هم ادامه دارد و نیروهای سوری و مقاومت در عملیاتی مشترک موفق شدند یکی از تونل های تروریست ها را کشف کنند و با جاسازی مواد منفجره، این تونل را بر روی عناصر تروریستی جبهه النصره منفجر کنند؛ با انهدام این تونل ۵۰ تن از تروریست ها در زیر آوارها مدفون شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 3
    چطور نمی توانند چند محله را درپایتخت پس بگیرند؟
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
      13 0
      پاراگراف ابتدایی خبر رو دوباره بخون , نیروهای سوری فقط "یکی" از تونل های مخفی تکفیری ها رو کشف کردند. اینها یک شهر زیر زمینی زیر مناطق تحت تصرفشون میسازند که اگر شکست خوردند , مثل موش بخزن داخل تونلها.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
      1 2
      برادر یا خواهر گرامی اینجا شهر است و در شهر تعداد زیادی غیرنظامی زندگی می کنند. بادیه یا بیابان نیست که ارتش سوریه و نیروهای پشتیبانش به راحتی پیشروی کنند و تروریست ها را از بین ببرند.
  • ا IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    این مسخره بازیها چیه دیگه خونه ای نمونده صبر کنن دیرزور ازاد شد باقی داعشیها را هم کشتن اینها اتوماتیک ول میشن فقط با کار اطلاعاتی رد سرانشونو بگیرن بعد با پهپاد بزنن اینطوری دیگه شهری نمیمونه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    مثل موش نجس زیر اور دفن شدند خسران دنیا و آخرت یعنی این
  • خودم IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 0
    عكسش چرا گوشه نداشته بيد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس