تولید خودرو بی کیفیت

بررسی جدول کیفیت خودروهای تولیدی در مردادماه نشان می‌دهد خودروهای پرتیراژی مانند پراید، تیبا، پژو ۴۰۵، پژو پارس و ساینا همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

به گزارش مشرق، مرداد ماه امسال 100 هزار و 565 دستگاه خودرو در کشور تولید شد که 99 درصد از حجم این تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه شامل 49 مدل خودرو درگروه سبک و 6 مدل در گروه سنگین است.

گروه سبک:

بخش وانت: در این بخش در سطح قیمتی 2 ، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داده است.

بخش سواری: در این بخش، در سطح قیمتی 1 خودروهای نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 2 خودروهای هیوندای I20 و کیا سراتو، در سطح قیمتی 3 خودروی هیوندای I10 و در سطح قیمتی 4 خودروهای رنو ساندرو ، تندر90 اتوماتیک پلاس، تندر 90 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

گروه سنگین:

بخش باری: در این بخش، خودروهای کشنده ولوو FH500، کشنده اسکانیا G410 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش مسافری: در این بخش تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس