کد خبر 770182
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
ابراهیم قاسمپور

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که سبک بازی تیم ملی در جام جهانی کارایی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد عملکرد تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما با اقتدار صعود کردیم و عملکرد خوبی داشتیم، ولی معتقدم که تیم‌های آسیایی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف شده‌اند. شما دیدید که در سال‌های گذشته تیم‌هایی مثل عربستان، کویت، عراق، قطر، ژاپن و کره جنوبی با چه قدرتی مقابل ما قرار می‌گرفتند، ولی الان توانایی آنها به مراتب کمتر شده است.

وی ادامه داد: شاید برخی تصور کنند که نتیجه گرفتن تیم ملی در آسیا فقط به قدرت تیم ما مربوط می‌شود، در حالی که این‌طور نیست. این درست است که بازیکنان خیلی خوبی داریم و کی‌روش هم واقعاً عملکرد بسیار خوبی داشته است، ولی باید پذیرفت که کیفیت فنی تیم‌های آسیایی نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است. از طرفی هوش و استعداد بازیکنان ایرانی را نمی‌توان با دیگر بازیکنان تیم‌های آسیایی مقایسه کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: دست کی‌روش در انتخاب بازیکن بسیار باز است و او بهترین‌ها را در اختیار دارد. با این حال نباید نقش او را در موفقیت‌های تیم ملی نادیده گرفت. سرمربی تیم ملی یک نظم تیمی خوب را در تیم ملی ایجاد کرد.

قاسمپور در خاتمه تصریح کرد: سبک بازی تیم ملی انجام یک بازی تدافعی و استفاده از ضدحملات است. من معتقدم این سبک در جام جهانی کارایی نخواهد داشت، چون قدرت تیم‌ها در جام جهانی از قدرت حریفانی که در این مدت مقابل ایران قرار گرفتند، بیشتر است. من امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی بازی‌های خوبی را انجام بدهیم و حتی به مرحله بعدی صعود کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    0 0
    به جز مردم غیر فوتبالی همه اینو می دونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس