سازمان وظیفه عمومی

جانشین سازمان وظیفه عمومی آخرین وضعیت اجرایی شدن قانون معافیت فرزندان ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران اظهار کرد: در مصوبه مجلس اجرایی شدن آن به بررسی های ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نیازمندی نیروهای مسلح کشور منوط شده است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی اضافه کرد: بر اساس این قانون در صورتی که ستاد کل نیروهای مسلح پس از بررسی نیازمندی های نیروهای مسلح کشور اطمینان یابد که با اجرایی شدن این معافیت ها به توان رزمی نیروهای مسلح لطمه ای وارد نمی شود، معافیت های مذکور اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه ابلاغیه ای در خصوص این قانون از سوی ستادکل نیروهای مسلح به دست ما نرسیده و هنوز قانون مجلس نیز به ما ابلاغ نشده است و طبعاً ابلاغ این قانون به سازمان وظیفه عمومی نیز منوط به اتمام بررسی های ستاد کل نیروهای مسلح است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
    0 0
    این حق جامعه ایثارگران است که فرزندانشان ازاین سهمیه استفاده کند وهر چه فر ما نده کل قوا امام خامنه ای فر مودند باید اجرا شود انشا الاه
  • صمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام وعرض ادب .قدیما میگفتند بزارید بچه هاتون برند سربازی انسان وپخته بشند و...ولی متاسفانه چیزهایی که دیده مبشه حاکی از برگشت فرزندان با رفتار غیر عادی وبا پاکت سیگار ومتاسفانه ......به این دلیل بنده معتقدم هر چه پسرم کمتر ازم دور باشه بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس