کد خبر 769929
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
پاشازاده

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: پیروزی در دربی مازندران کادوی کوچکی به هواداران بود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده پس از پیروزی مقابل خونه به خونه در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. قبل از بازی هم گفتم برای سه امتیاز می رویم و برنامه‌های تاکتیکی خودمان را در فاز هجومی و دفاعی انجام دادیم. بعد از بازی با گل گهر گفتم این پایان کارمان نیست و اکنون هم در آغاز راه هستیم. به حریف هم تبریک می‌گویم که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. خدا را شکر که با حضور این همه تماشاگر اتفاق خاصی رخ نداد. به هواداران نساجی تبریک می‌گویم که ما را در اراک و قائمشهر حمایت کردند. لیاقت این هواداران برد است. این برد کادوی کوچکی به آنها بود و انشالله کادوی اصلی را پایان فصل بدهیم و بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم.

وی افزود: منطقی فکر کنیم با این برد همه چیز را به دست نیاورده‌ایم و  فوتبال بالا و پایین زیاد دارد.

سرمربی نساجی در مورد داوری مسابقه گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری حرفی بزنم فقط یک کلمه می‌گویم انگار ما میهمان بودیم.

پاشازاده در مورد اینکه برخی بازیکنان تیمش در حد خودشان ظاهر نشدند گفت: آقای پیرهادی از نظر تاکتیکی از بقیه عقب تر است اما بازیکن خوبی است . علی فرهنگ را به زور در میدان گذاشتیم او با معرفت است. مصدوم بود و بازی کرد و این شرایط تاثیر گذار است. آشتیانی هم مصدوم بود و مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده است. روح الله عرب سه چهار روز است به تیم ما اضافه شده است. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم. در نیمه دوم حریف با تمام وجود برای جبران آمد اما شانسی به حریف ندادیم. امیدوارم بتوانیم بدون گل خورده کارمان را در لیگ ادامه بدهیم.

سرمربی نساجی در مورد خرید بازیکنان جدید گفت: دنبال اسم و رسم نیستیم و سعی می کنیم بازیکنانی جذب کنیم که به درد تیم‌مان بخورند.

وی در مورد وضعیت تیمش  و گلایه‌ای از شرایط تیم دارد یا نه گفت: من هیچ وقت گلایه نکردم و تا حالا گله‌ای نکردم و کارم را انجام داده‌ام حتی زمانی که مشکل هم وجود داشته گلایه نکرده‌ام. با درایت مسئولان و درک خوب هواداران مشکلات برطرف شده است و ما به هم وابسته هستیم. ذات فوتبال همین است و گاهی اوقات سوئ تفاهم‌هایی رخ داده بود که رفع شد. به هواداران تیمم اعتماد کامل دارم. در همه شهرها افرادی هستند که ساز مخالف بزنند و ما هم یاد گرفته‌ایم که با ساز مخالف چطور رفتار کنیم. قول می‌دهم اگر تیم ما خوب بازی کنند و بازنده هم شویم هم تیم ما را تشویق می‌کنند.

سرمربی نساجی در مورد اینکه بازی تیم چطور بود گفت: دو سه هفته دیگر تیم من خیلی خیلی بهتر خواهد شد. از نظر بدنی و هماهنگی تیمی بهتر خواهیم شد. ما امروز هم چند پاس اشتباه داشتیم. حتما بهتر هم می شویم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس