کد خبر 769771
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مگویان

معاون ورزشی باشگاه استقلال آب پاکی را روی دست مگویان ریخت و اعلام کرد که این باشگاه توانایی پرداخت مطالبات 3 فصل گذشته این بازیکن را ندارد.

به گزارش مشرق، ادموند اختر، مدیربرنامه های هرائر مگویان امروز برای پیگیری مطالبات 3 فصل گذشته بازیکنش تماسی با پندار توفیقی معاون حقوقی باشگاه استقلال گرفت که در این تماس تلفنی معاون ورزشی باشگاه استقلال به او اعلام کرد که طبق قرار قبلی تا روز دوشنبه مگویان 30 درصد از مطالباتش را دریافت می کند.


اما نکته عجیب این که توفیقی به مدیر برنامه های مگویان اعلام کرده است که باشگاه توان پرداخت مطالبات 3 فصل گذشته این بازیکن را ندارد و او می تواند به فیفا شکایت کند.


مدیربرنامه های مگویان در این باره به خبرنگار ما گفت: امروز با آقای توفیقی تماس گرفتم و ایشان گفتند ما تا روز دوشنبه مطالبات این فصل مگویان را پرداخت می کنیم. اما او گفت که باشگاه توان پرداخت پول 3 فصل گذشته مگویان را ندارد و ما هرکاری لازم باشد انجام می دهیم. 


او ادامه داد: من در 3 فصلی که در استقلال هستم بیشتر از آقای توفیقی تعصبم را به این باشگاه نشان داده ام. امیدوارم این آقا بعدا ما را روبروی هواداران قرار ندهد چرا که هرکاری که لازم بود برای کمک به باشگاه انجام دادم. متاسفانه مدیرانی که مثل آقای توفیقی کار بلد نیستند باعث می شود پرونده های باشگاه بزرگ استقلال در فیفا هر روز بیشتر شود.


اختر در پایان گفت: خدا پدر آقای قریب را بیامرزد که شرایط استقلال را درک و از سمت خود استعفا کرد. شرایط باشگاه استقلال در بخش مدیریت بسیار اسفناک است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ناصر IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    14 0
    بعنوان یک هوادار استقلال هرگز بازیهای شرافتمندانه و متعصبانه هرایر مگویان را فراموش نمی کنم.نمیدانم اقایان با این رفتارهای مفتضحانه به کجا خواهند رسید؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    8 2
    بی کفايتهايي مثل توفیقی پدر استقلال رو درآوردن.
  • لنگی بی ستاره IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 1
    مگویان باید پولشو از باشگاه العین یا پرسپولیس بگیره در باخت به العین و باخت به پرسپولیس در دو سال پیش مفصر اصلی بود
  • علی اسندری IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    1 0
    بخدا گند زدن به باشگاه این چه وضع باشگاهداری هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس