کد خبر 769474
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی

قائم مقام سازمان دانش آموزی آخرین وضعیت حادثه دیدگان اردوی دانش آموزی استان هرمزگان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به آخرین وضعیت حادثه دیدگان اتوبوس دانش آموزان هرمزگان اظهار داشت: اکنون وضعیت مصدومان این حادثه به حالت ثابت رسیده است.

وی افزود: پیکر دانش آموزانی که بر اثر این حادثه جان خودشان را از دست دادند به بندرعباس منتقل شد.

علیگو با اشاره به اینکه روز شنبه مراسم تشیع پیکر این ٩ دانش آموز در بندرعباس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزارتخانه در این مراسم حضور خواهد داشت.

قائم مقام سازمان دانش آموزی اضافه کرد: پس از مراسم تشییع در بندرعباس، پیکرها به شهرهای مربوط به هر کدام منتقل و روز یکشنبه نیز مراسم تشییع در مناطق آنها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اکنون در داراب حضور داریم، گفت: تعدادی از مصدومان این حادثه فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد؛ ضمن اینکه تعدادی از خانواده ها امروز به دنبال فرزندانشان آمدند و مابقی هم با هماهنگی به بندرعباس منتقل خواهند شد.

علیگو با تأکید بر اینکه آخرین آمار کشته شدگان این حادثه ٩ دانش آموز به صورت نهایی است، تصریح کرد: در بین مصدومان قطع نخاع نداریم اما مصدومیت ستون فقرات داریم.

وی با اشاره به مصدومان دیگر این حادثه گفت: از بین افرادی که وضعیت خوبی نداشتند، یکی از آنها جراحی شد و دیگری به وضعیت جراحی نرسیده است؛ فقط یه نفر است که از ناحیه صورت آسیب جدی دیده و شرایط متفاوتی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 0
    کو زمان تشییع ؟؟فقط روزش رو گفته که میدونستیم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس